مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با «بسیج»:
ماهانی با بیان اینکه تقویت روحیه استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ در الویت برنامه های بسیج است، گفت: بسیج، کارآمدترین نیرو و توان مردمی در کشور برای مقابله با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۸۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه یکی از رویکردهای بسیج، تقویت روحیه استکبار ستیزی و مقابله بانفوذ است، گفت: بسیج در طول این 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منشاء خدمات مختلفی بوده که مهم ترین آنها نقش آفرینی در دفاع مقدس و حضور حداکثری در میداین اقتصاد مقاومتی است.
 
 ماهانی بسیج را یادگار امام (ره) و شجره طیبه ای دانست که با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب تشکیل شده و به عنوان بازویی قدرتمند در کنار دولتمردان برای برطرف کردن نیازهای نظام جمهوری اسلامی حضوری فعال دارد و افزود: بسیج، کارآمدترین نیرو و توان مردمی در کشور برای مقابله با استکبار جهانی است و بحمدالله هرگز فریب توطئه ها و لبخندهای مکارانه شیطان بزرگ را نخورده است.
 
 ماهانی تاکید کرد:استکبار جهانی از ترویج فرهنگ بسیج در سطح منطقه و جهان وحشت دارد و امروز می بینیم که تفکری همچون تفکر بسیج است که باعث ناکامی گروه های تروریست تحت حمایت آمریکا و غربی ها در سوریه و عراق شده است.
 
 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی، یکی از فعالیت های موثر در آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان انقلابی و بسیجی است تا برای جامعه مفید واقع شوند.

ارسال نظرات