خبرهای داغ:

مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان در اهواز برگزار می‌شود

مرحله منطقه‌ای هفتمین دوره از مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان شهرستان دهدز در سه رشته احکام، قرائت و نهج‌البلاغه روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۶۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

سعید عباس‌زاده، کارشناس مسئول و کارشناس قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان دهدز  از برگزاری مرحله منطقه‌ای هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این مرحله از مسابقات ویژه تمام افراد شاغل در اداره آموزش و پرورش شهرستان دهدز برگزار خواهد شد، افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مرحله از مسابقات می‌توانند تا شنبه ۲۳ بهمن‌ماه با حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان دهدز اقدام به ثبت‌نام نمایند.

عباس‌زاده با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه رشته احکام، قرائت قرآن و نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد، افزود: متسابقان دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در روز یک‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه در محل نمازخانه این اداره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

کارشناس قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان دهدز با اشاره به اینکه مسابقات رشته قرائت در دو بخش قرائت تحقیق و ترتیل برگزار خواهد شد، افزود: در آزمون احکام منبع آزمون کتاب «فقه اسلامی» و نهج‌البلاغه از زندگی‌نامه امام علی(ع) استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: نفرات برتر هر رشته در بخش آقایان و بانوان به مرحله استانی این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را تربیت اعتقادی معلمان عنوان کرد و گفت: با تربیت اعتقادی معلمان، دانش‌آموزان اعتقادی نیز تربیت خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار