مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج» خبر داد
حسن پور گفت: یکی از برنامه های مهمی که سازمان بسیج اصناف در دستور کار خود دارد، راه اندازی بسیج تخصصی اتاق اصناف است که مقدمات آن انجام شده و اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۶۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

راه اندازی بسیج تخصصی اتاق اصناف در کشورغلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به مهم ترین برنامه های این سازمان تا پایان سال اظهار داشت: سازمان بسیج اصناف کشور تا پایان سال برنامه های گوناگونی را برای اجرایی شدن در نظر دارد.

وی در تشریح این مطلب گفت: از مهمترین برنامه های بسیج اصناف، می توان به ادامه فعالیت های اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف و همچنین تقویت بسیج تجار و فعالان اقتصادی اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور خاطر نشان کرد: در دیداری که با آقای مهندس شافعی ریاست اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران در هفته گذشته داشتیم در این جلسه مسائلی درباره تقویت این مجموعه مطرح و توافقات خوبی هم اتفاق افتاد لذا امیدواریم فعالان اقتصادی در قالب بسیج تجار انجام امور مربوط به اقتصاد مقاومتی را به صورت جدی دنبال کنند.

حسن پور یادآور شد: یکی از برنامه های مهمی که سازمان بسیج اصناف در دستور کار خود دارد، راه اندازی بسیج تخصصی اتاق اصناف است که البته مقدمات آن انجام شده و اجرایی خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: بحث تبیین سیاست های برنامه های سال96 که مطابق سیاست های کلان بسیج می باشد را نیز در نظر گرفته ایم.


ارسال نظرات