شهباز حسن پور گفت: حضور باشکوه و مقتدرانه مردم در این روز جواب دندان‎شکنی بود به یاوه‎گویی‎های ترامپ و کشورهایی که با زبان تهدید با ملت سرافزار و مقتدر ایران حرف می‎زنند.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۴۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن بیان کرد: این حضور ملت ایران وحدت آفرین و نشانه علاقه ملت ایران به نظام و رهبری بود.
 
حسن پور با بیان اینکه حضور مردم ایران در این روز بی‎نظیر بود گفت: مردم با این حضور خود انقلاب و نظام را بیمه کردند و در چنین موقعیتی که دشمنان این نظام با زبان تهدید علیه ملت ایران حرف می‎زنند، غیرت و حمیت دینی مردم که به جوش آمده بود در راهیپمایی 22 بهمن ماه در جای جای ایران اسلامی به چشم می‎خورد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی براینکه مردم پاسخ ترامپ را در روز 22 بهمن خواهند داد گفت: مشاهده کردیم که به این صورت شد و حضور میلیونی و باشکوه و مقتدرانه مردم در راهپیمایی این روز جواب دندان‎شکنی بود به یاوه‎گویی‎های ترامپ و همین‎طور کشورهایی که با زبان تهدید با ملت سرافزار و مقتدر ایران حرف می‎زنند.
ارسال نظرات