خبرهای داغ:
با حضور حضرت آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان ، امام جمعه و فرماندارباغملک ، فرماندهی سپاه ناحیه ، رییس مخابرات و سایر مسئولین ادارات شهرستان سایت BTS همراه اول روستای گردشگری مال آقا سال افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۳۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

 با حضور حضرت آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان ، امام جمعه و فرماندارباغملک ، فرماندهی سپاه ناحیه ، رییس مخابرات و سایر مسئولین ادارات شهرستان سایت BTS  همراه اول روستای گردشگری مال آقا سال افتتاح گردید.

 

منطقه گردشگری مال آقا در ۲۲ کیلومتری شهر باغملک و ۱۵ کیلومتری قلعه تل قرار دارد که به لحاظ کوهستانی بودن و وجود کوه ها و جنگلهای زیبا با درختانی تنومند و همچنین جاری شدن سرچشمه ها از دامنه کوه با باغاتی پر از درختان انار فضایی بکر و دل انگیز را برای جذب گردشگران و توریست ها ایجاد کرده است که هر ساله میزبان هزاران خانواده و مسافر از شهرها و استانهای مختلف کشور میباشد.

 

با توجه به وجود پتانسیل های موجود در این منطقه جهت جذب گردشگران و رونق اقتصادی و اشتغالزایی ، متاسفانه عدم وجود خطوط آنتن دهی تلفن های همراه هر ساله مشکلاتی را برای مسافرین و گردشگران بوجود آورده بود ، به طوری که همین عدم دسترسی به تلفن های همراه باعث شد تا گردشگران نتوانند با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنند و یا اینکه اگر برای فرد یا افرادی اتفاق ناگواری رخ میداد هرگز دسترسی به نیروهای امداد و نجات و همچنین نیروهای انتظامی وجود نداشت.

 

پس از گذشت قریب به چند سال و روی کار آمدن مهندس پاکدل بخشدار فعلی شهرستان باغملک که با عملکرد مثبت خود در بحث بهسازی و نوسازی روستاها تحولی نو را در منطقه رقم زد و میتوان گفت یکی از بخشداران نمونه استان خوزستان بشمار میرود ، موضوع عدم وجود خطوط تلفن همراه روستای گردشگری مال آقا از طریق مدیر عامل مخابرات استان پیگیری شد و با همکاری اداره مخابرات شهرستان باغملک سر انجام فیبر نوری وارد روستای مال آقا شد و هم اکنون اهالی ساکن در منطقه و گردشگران میتوانند به راحتی از خط های تلفن همرا استفاده نمایند.

 

بودجه تخصیص شده در جهت راه اندازی این سایت ۶۰۰ میلیون تومان بوده که از طریق اداره مخابرات تامین شد و قطعا با افتتاح این سایت شاهد تحولی نو در زمینه حضور گردشگران و مسافران بیشتری در منطقه خوش آب و هوای مال آقا جهت استفاده در بحث اشتغالزایی و پیشرفت توسعه در شهرستان خواهیم بود.

 

در پایان حمایتهای نماینده ، فرماندار ، پیگیری های چندین ساله بخشدار مرکزی ، رییس اداره مخابرات شهرستان باغملک و همچنین همکاری های اداره منابع طبیعی و اداره راه جهت راه اندازی این سایت قابل تقدیر و قدردانی میباشد.

 

گفتنی است محمد نوروزی رییس اداره مخابرات شهرستان باغملک طی پیامی از حمایت ها و همکاری های مهندس مشیدی مدیر عامل مخابرات ، مهندس حری مشاور مدیر عامل ، مهندس فیلان ،  فلاح زاده ، مهندس تقی پور معاوین فنی مدیر عامل تقدیر و قدردانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها