خبرهای داغ:
امینی با تشکر از معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در برگزاری جشن‌های انقلاب در اقصی نقاط شهر، تأکید کرد: برگزاری مراسم های عمومی مردم محور باید در اصفهان تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۱۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرنگار بسیج نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در یک‌صد و شصت و هفتمین صحن علنی این شورا با گرامیداشت ایام فاطمیه، اظهار کرد: فاطمه زهرا (س) اسوه صبر، مقاومت، مظلومیت و سرور زنان عالم هستند باید ابعاد آن وجود نازنین برای همه تبیین شود.

رضا امینی با اشاره به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و حضور باشکوه مردم اصفهان در این راهپیمایی، گفت: مردم به صورت گسترده لبیک گویان به رهنمودهای انقلاب اسلامی پاسخی قاطع و دندان شکن به یاوه گویان استکبار و در رأسش آمریکا دادند.

وی با بیان اینکه مردم با هوشیاری و بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند، تأکید کرد: مبارزه با استکبار با پوست و خون مردم ایران اسلامی عجین شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اظهار اینکه آمریکا ماهیت واقعی خود را در رئیس جمهور جدید خود به منصه ظهور رسانده است، گفت: امروز چهره استکباری آمریکا در مدیریت آن سیرتاً و صورتاً خود را نشان داده است.

وی با تشکر از معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در برگزاری جشن‌های انقلاب در اقصی نقاط شهر، تصریح کرد: با توجه به اینکه این برنامه‌ها بیشتر با محوریت خود شهروندان برگزار شد نباید از این حالت خارج شود و دوباره تصدی گری در آن ها شود.

گفتنی است به مناسبت قرار گرفتن در ایام فاطمیه در ابتدای جلسه علنی یک‌صد و شصت و هفتمین شورای اسلامی شهر، سید رضا نریمانی به مداحی و بیان مدح و منقبت حضرت زهرا (س) پرداخت و لحظاتی جلسه علنی شورای شهر حال و هوای معنوی به خود گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها