خبرهای داغ:
انتظار از دولتمردان نمایش مرحله دوم در نرمش قهرمانانه و امتیازگیری از حریف است که تداوم انعطاف عدول از منطق حاکم بر این راهبرد است و اینک باید در افکار عمومی دنیا به دشمن ضربه هوشمندانه زد و حقانیت انقلاب اسلامی را بیش از پیش تبلیغ نمود.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۰۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان نهبندان به مناسبت 22 بهمن به شرح زیر است:

بسم الله‌الرحمن‌الرحيم

ان الله لا يغير ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهم

حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید، چون آمریکا شیطان بزرگ است (امام خمینی (ره)

« والفجر و لیالٍ عشر».22 بهمن یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است.

انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد.


پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني چپ و راست، نمي‌توانست براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، كوشيدند اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند. با اين حال رهبري هوشنمدانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مد ظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد.

و اکنون ماييم و انقلاب اسلامي که يادگار امام راحل است؛ ماييم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درايت، و صلابت شان می بالیم؛ ماييم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القراي اسلام دوخته‌اند؛ ماييم و سردمداران کفر و الهاد؛ ماييم و نسلي نخبه که آماج فتنه‌هاست؛ ماييم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه‌هاي متعدد. اما ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار، و متعهد؛ نه بيم شکست داریم، نه خوف پيروزي دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها.

ما هم‌چنان مي‌مانيم و با تمام فتنه‌انگيزي و دروغ‌‌افکني دشمنان اسلام، انقلاب، و رهبر عظیم‌الشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبارزه مي‌کنيم؛ و از همه‌ی حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری بویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دست‌یابی به دانش فضایی، دفاع کرده، اين امانت الهي را به عصر حضور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) خواهیم سپرد.

در حالی در آستانه یوم الله 22 بهمن و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که به واسطه کنار نهادن نقاب از سوی هییت حاکمه آمریکا، حقانیت «انقلاب اسلامی» و دئانت دشمنان آن بیش از هر زمان دیگر برای جهانیان شناخته شده است.

اقلیت مترفی که به پشتوانه مکنت مالی و امپراتوری رسانه ای خویش در غرب بر مصدر نشسته و با تغییر مهره، سعی بر مخفی نگه داشتن حقیقت مافیایی خویش دارد. در این قریب به چهار دهه از هیچ تلاشی برای به شکست کشاندن انقلاب مردمی در ایران اسلامی غفلت نکرده است. ایجاد تفرقه قومی و ترویج جداییطلبی در بین اقوام ، حمله نظامی ناجوانمردانه ساله به کشور، تحریم و محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی و هجمه به باورها و اعتقادات مردم، جلوگیری از پیشرفت علمی، صنعتی کشور حتی با توسل به ترور، برنامهریزی برای براندازی نظام اسلامی از طریق کودتا و سرانجام نفوذ برای تغییر محاسبات مسئولان و باورهای مردم اگرچه بی آسیب نبود؛ اما موجب تقویت شناخت دشمن و استحکام بیشتر صفوف مردمی مقابله با استکبار در تداوم انقلاب اسلامی – که جریانی زنده و پیش رونده است- گردید

اینک در این سی و هشتمین بهار، فراموش نکرده ایم که یکی از اهداف و شعارهای اصلی انقلاب اسلامی استقلالخواهی و قطع هر نوع وابستگی بود؛ مطالبه سرنوشت سازی که در شعار «نه شرقی نه غربی» بروز یافت و موجب وحدت بلوک شرق و غرب برای مقابله با این انقلاب مستقل گردید. در ایام اخیر نیز اگرچه راهبرد «نرمش قهرمانانه» موجب توهم برخی سردمداران غربی برای امکان استحاله از درون انقلاب اسلامی گردید؛ اما به زودی دریافتند که با رهبری حکیمانه امام خامنه ای، این آرزو تحقق نایافتنی است.

حاکمیت اسلام بر جامعه که از جمله اصلی ترین مطالبات مردم در انقلاب اسلامی بود از جمله شاخصه های راهبردی آن، قاعده نفی سبیل بر اساس آیه مبارکه «و لن يجعل الله للکافرين علي المؤمنين سبيلاً» می باشد که راه هر گونه سلطه طلبی آشکار و پنهان بر ایران اسلامی را سد می نماید. اینک دشمن انقلاب اسلامی با فهم انحراف ناپذیری مسیر کلان انقلاب اسلامی با چنین کشتی بانی، دستکش مخملین بیرون آورده و دست چدنی خویش را نمایان ساخته است.

در چنین لحظه ای، انتظار از دولتمردان نمایش مرحله دوم در نرمش قهرمانانه و امتیازگیری از حریف است که تداوم انعطاف عدول از منطق حاکم بر این راهبرد است و اینک باید در افکار عمومی دنیا به دشمن ضربه هوشمندانه زد و حقانیت انقلاب اسلامی را بیش از پیش تبلیغ نمود.

افق روشن آینده در گرو اعتماد به قدرتی است که انقلاب اسلامی را خلق کرد؛ قدرت نرم الهی که از آستین وحدت ملی و حمایت مردم به نمایش گذاشته شد و اتکاء به آن نوید سامان یافتن «تمدن ایرانی اسلامی» در آینده نزدیک را می دهد.

ما دانشگاهیان مراقبت و هوشمندی در قبال دشمن را بویژه در دوره تاریخی حاضر از ضرورت‌های حتمی و فراروی آحاد ملت ایران بویژه مدافعین انقلاب اسلامی دانسته و تاکید کرده است:در شرایطی که جبهه دشمن بویژه آمریکای حیله‌گر و دغل باز در صدد است با همراهی برخی مرعوبان داخلی با بزک کردن چهره خود در عصر پسا‌برجام و عملیاتی ساختن راهبرد "نفوذ" با سناریوهای مختلف در حصار اراده و تصمیمات کشور رخنه و موریانه‌وار سست کردن اذهان نظام را دنبال نماید، برآحاد ملت و مسئولین کشور فرض است با هوشیاری و هوشمندی به رسالت خطیر تاریخی و انقلابی خود در قبال این توطئه بزرگ عمل کرده و دشمن قدار را در این صحنه مأیوس کند.

بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل مقدّس همچون قطره ی کوچکی از دریای خروشان ملّت ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جاودان امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه با حضور پرشور اعضایش در کنار مردم سرافراز این مرز و بوم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایت کار و رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم زد و در شام شهادت سرور زنان دو عالم با آن اسوه جهاد در برابر تحریف انقلاب نبوی عهد می بندد در مقابل تحریف انقلاب اسلامی و خط امام راحل (ره) براساس سیره ایشان رهپویی کند و ندای استنصار ولی فقیه عادل زمان را لبیکی مستدام گوید و با حضور حداکثری در انتخابات آینده روح تازه ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران عزیز را بیمه خواهیم کرد .

1. واضح است ما ضمن حمایت از دولت محترم انتقاداتی به عملکرد دولت داریم، و در همین جا اعلام میکنیم تا زمانی که قشر فهیم دانشجو در صحنه هست به کسانی که با مطرح کردن مذاکره با شیطان بزرگ به دنبال از بین بردن هویت مقاومت هستند اجازه نخواهد داد به اهداف شوم خود برسند.

و همچنین ضمن حمایت از دستگاه قضا خواستار آنیم که نسبت به پرونده های بزرگ همچون قتنه گران و مفسدین اقتصادی هرچه سریع تر اقدامات لازم صورت گیرد و بدون در نظر گرفتن فشارها عدالت را رعایت کنند .

پروردگارا فرموده ای که سرنوشت هر قومی را به خودشان نهادیم و به ملت ایران لطف کردی تا با رهبری مردی از تبار خوبان، انقلابشان به ثمر رسد، که اینک زیر چتر ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالي) تکیه گاهی جز نیروی الهی ندارد. ایشان را مستدام و پیروز فرما، و شر دشمنانش را به خودشان باز گردان.

والسلام علیکم ورحمت ا…وبرکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها