خبرهای داغ:
فرمانده لشگر8 نجف اشرف در یادواره شهدای یزدانشهر نجف آباد:

دشمن در همه ی زمینه ها با فرهنگ انقلاب و اسلام در حال مقابله است

سرهنگ رشید زاده فرمانده لشکر زرهي8 نجف اشرف در يادواره شهدای یزدانشهر نجف آباد اظهار داشت: آنچه میتواند سبب نجات بشریت شود دین اسلام وآرمانهای آن است وامروزه تشخیص حق از باطل امری ضروریست و پیروی از نعمت ولایت وتوجه به هشدار ها و نصایح ایشان می تواند نجات دهنده ی جامعه از بحران و پیشروی به سوی آرمانهای الهی باشد.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۹۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ سرهنگ رشید زاده با اشاره به اینکه همه ی ما مرهون خون شهدا هستیم و ذکرویاد شهدا ذکر وترویج شعائر اسلامی است که آن مجاهدین با فلسفه ی وجودی و خون خودشان برای ما ترسیم کردند. گفت: هدف از خلقت نه برای جنایت و کشتار است اما تکبر، غرور میتواند باعث جنایت ،کشتار و جنگ شده،وعامل چپاول،زورگویی واستعمار باشد وادعای دانشمندان غربی در ترسیم مدینه ی فاضله ادعایی بی اساس است چون پیش از این ادعا این ایدئولوژی در دین مابوده ومراتب در قرآن وتوسط معصومین بیان شده است.

رشیدزاده درادامه گفت:داعش و امثال آن گروه ها افرادی هستند که از چار چوب عقل و منطق خارج شده اند وزیاده خواهی آنان دلیلی بر اعمالشان است وافزود اگر امام راحل آرمان هایی را بیان می کرد که میتواند موجب نجات بشریت باشد این همان مسیر پیامبرانی است که تمامی آنها برای این آرمانها در طول تاریخ تلاش کرده اند وتمامی این تلاش ها در مسیر ایجاد امنیت،صلح،آرامش، عدالت و مفید واقع شدن بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ترسیم و پیاده سازی مدینه ی فاضله یکی از آرمانهای انقلاب بوده و امام راحل احیاگر نگرش و تفکر پیامبر و معصومین بود و اگر تاکنون نتوانسته ایم این تفکر و آرمانها را به طور كامل پیاده سازی کنیم ناشی از عملکرد بد و بی سلیقگی و بی تدبیری متولیان و مسئولان امر می باشد.

فرمانده لشکر8 گفت: آنچه میتواند سبب نجات بشریت شود دین اسلام وآرمانهای آن است وامروزه تشخیص حق از باطل امری ضروریست و پیروی از نعمت ولایت وتوجه به هشدار ها و نصایح ایشان می تواند نجات دهنده ی جامعه از بحران و پیشروی به سوی آرمانهای الهی باشد و امروزه آرمانهای انقلاب اسلامی ایران راه گشایی فراتر از مرزها بوده است و نمود آن ترویج فرهنگ انقلابی ایران در کشورهایی مثل یمن، سوریه و عراق است.

وی افزود: فضای مجازی یکی از فراگیر ترین ابزار در زمینه ی تاثیرات فرهنگی است و تمامی تلاش ما باید در جهت موثر واقع شدن در جهت کمک به بشریت باشد و شهدا جاودانه شدن را برگزیدند.

سرهنگ رشید زاده گفت: امروزه دشمن در همه ی زمینه ها با فرهنگ انقلاب و اسلام در حال مقابله است و همواره استکبار به دنبال اهداف گسترده ای از جمله ناامنی بوده است اما بیداری رهبری، رزمندگان و مردم سبب خوف و ترس دشمن شده است در حاشیه این یادواره خاطره گویی یادگار دفاع مقدس سرهنگ کریمی، مدیحه سرایی سید اکبر میری، اجرای گروه سرود و تجلیل از خانواده ی شهدا و بسیجیان نمونه صورت گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار