مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):

انقلاب اسلامی هدیه بزرگ امام خمینی(ره) به ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)گفت: امسال نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به مثابه سالهای گذشته با حضور خود در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن سیلی محکمی به گوش آمریکای جنایتکار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۷۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ حجت الاسلام بنی حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در جمع پاسداران لشکر ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در سطوح جهانی احیای دین و معنویت و بیداری ملت های تحت ستم بود.

حجت الاسلام بنی حسینی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم ترین رخدادهای بین المللی در پایان قرن بیستم و کانون توجهات در عرصه جهانی بود. ایدئولوژی انقلاب اسلامی به دلیل دینی بودن از ابعاد گوناگون همچون خداپرستی، ایمان، استقلال، برابری آزادی و عدالت برخوردار است و امروز به فضل خدا این ماهیت توانست در نقاط مختلف جهان بویژه جهان اسلام حرکت های خوبی را بوجود آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر27 ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست جدایی دین از سیاست را رد کند و به دنبال آن احیاگر دین و اصول اخلاقی در عرصه اجتماع، سیاست و حکومت باشد. در واقع رهبری امام خمینی(ره) و همراهی ملت ایران توانست رژیم منحوس پهلوی را با همه حمایت های بلوک شرق و غرب به خصوص آمریکای جنایتکار غلبه کند و انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی گفت: یکی دیگر از تحولات انقلاب اسلامی احیا گسترش تشیع و حرکت های شیعیان در جهان است که امروز شیعه از حاشیه به مرکز تحولات جهان اسلام تغییر یافته است.

حجت الاسلام بنی حسینی در خاتمه تاکید کرد: امسال نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به مثابه سالهای گذشته با حضور خود در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن سیلی محکمی به گوش آمریکای جنایتکار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار