خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه فولادشهر22بهمن

شکر نعمت این انقلاب بزرگ، خدمت به این مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان امام جمعه فولادشهر در خطبه های نماز جمعه مصلای بزرگ فولادشهر گفت: شکر نعمت این انقلاب بزرگ، خدمت به این مردم است، مردمی که به حق ولی نعمت انقلاب هستند و این را هم بدانیم که حضور و همراهی این مردم بود که انقلاب اسلامی ایران را به ساحل پیروزی رساند، مردمی که در فراز و نشیب تاریخ انقلاب همواره در صحنه های سرنوشت ساز حضور داشتند.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۵۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان امام جمعه فولادشهر  در خطبه های نماز جمعه مصلای بزرگ فولادشهر گفت: شکر نعمت این انقلاب بزرگ، خدمت به این مردم است، مردمی که به حق ولی نعمت انقلاب هستند و این را هم بدانیم که حضور و همراهی این مردم بود که انقلاب اسلامی ایران را به ساحل پیروزی رساند، مردمی که در فراز و نشیب تاریخ انقلاب همواره در صحنه های سرنوشت ساز حضور داشتند.
 حجت الاسلام مسعود سرافراز با بیان اینکه در راهپیمایی امروز مردم همیشه در صحنه کشورمان پاسخ اظهارات سخیف رئیس جمهور جدید آمریکا را دادند متذکر شد: مردم ما جواب دندان شکنی به اظهارات سخیف رئیس جمهور جدید آمریکا دادند و بار دیگر تودهنی محکم تر از گذشته را به سیاست مداران مغرور و نابخرد آمریکا و ایادی آنها زدند.
 خطیب نماز جمعه فولادشهر با تاکید بر اینکه پیام دیگر راهپیمایی۲۲ بهمن، برائت از شرک و طاغوت است خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت با گوشت و خون ملت ظلم ستیز ایران درآمیخته  و این فرهنگ، برگرفته از قرآن کریم است
وی افزود: در راهپیمایی امروز مردم با بصیرت کشورمان با حضور پرشکوه خود زنده بودن انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه فولادشهر ادامه داد: مسؤولان نظام در عرصه خدمت به مردم به خصوص در عرصه رونق تولید، کاهش تورم، اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان، مبارزه با فساد، گسترش امنیت در عرصه های مختلف باید تلاش بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام سرافراز در ادامه با اشاره به توطئه های جبهه استکبار در قبال ملت ایران تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل و اتحادیه اروپا و مزدوران و نوچه های آنها همچون رژیم پلید سعودی وهابی و برخی کشورهای عرب مرتجع بدانند که احمقانه ترین رفتار سیاسی با ملت ایران "زبان تهدید” است.

خطیب نماز جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: دشمنان ما باید فهمیده باشند که زبان زور و تهدید با ملت بزرگ ایران نه تنها جواب نمی دهد، بلکه عامل انسجام و وحدت ملی ما خواهد شد.

ارسال نظرات