خبرهای داغ:
برخی حاشیه سازان نهبندانی که عدد آنها از انگشتان یک دست هم تجاوز نمی کند چشم دیدن چنین خروش مردمی را در روز 22 بهمن بر علیه آمریکا نداشتند.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۴۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بدون اینکه در فضای حقیقی و مجازی تحرک خاص صورت گیرد با چند پیام ساختگی اینگونه وانمود کرده اند که تعداد بسیار زیادی در گروه های تلگرامی بیشماری در خصوص قرائت یک بیانیه دانشجوئی که حرف دل مردم را بیان کرده اند اظهار نگرانی کرده اند و البته به سبک فتنه گران 88 می خواسته اند فراخوان تجمع بزنند .

 دیروز در شهرستان نهبندان همانند تمام شهرستانهای استان حماسه ای دیگر خلق شد . مرد و زن نهبندانی ازتمامی اقشار و از همه صنوف به میدان آمده بودند که با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند و این روزها که نقاب خائنانه تزویر استکبار به کنار رفته و چهره خبیث و قلدرمآبانه و زورگوی  آمریکا از زبان ترامپ لب به تهدید همه دنیا و علی الخصوص ملت ایران گشوده است مشت های گره کرده مردم نهبندان نشان داد که آنها هم مثل تمام ایران زیر بار تهدید نمی روند .
اما برخی حاشیه سازان نهبندانی که عدد آنها از انگشتان یک دست هم تجاوز نمی کند چشم دیدن چنین خروشی را بر علیه آمریکا نداشتند . بنابراین شروع به حاشیه سازی و سیاسی کاری کردند .
قرائت بیانیه دانشجوئی که از تمامی کلمات و بندهای حرف دل مردم راهپیمائی کننده که همان مبارزه با استکبار پلید است برمی آید  سبب شد که شکوه عظیم مردم نهبندان را نادیده بگیرند و دنبال حاشیه سازی برای این سیل خروشان بروند .
این جماعت که چند نفری بیش نیستند برای این که نشان دهند بی شمار هستند از روشها و تاکتیک های فتنه 88 استفاه میکنند .
در ایام فتنه 88 و مخصوصا زمانی که شعارهای ضدنظام آنها برای مردم رنگ باخته شده بود به خاطر اینکه نشان دهند هنوز نمرده اند فقط در شبکه های اجتماعی علی الخصوص فیس بوک شعار " ما بی شماریم " سر می دادند اما هنگام فراخوانی ها شاید به چند ده نفر هم نمی رسیدند .
همین افراد تمام شیوه های فتنه 88  را مو به مو پیاده میکنند  ..
لذا بدون  اینکه در فضای حقیقی و مجازی تحرک خاص صورت گیرد با چند پیام ساختگی اینگونه وانمود کرده اند که تعداد بسیار زیادی در گروه های تلگرامی بیشماری در خصوص قرائت یک بیانیه دانشجوئی که حرف دل مردم را بیان کرده اند اظهار نگرانی کرده اند و البته به سبک فتنه گران 88 می خواسته اند فراخوان تجمع بزنند .
البته چون می دانند با زدن فراخوان شاید تعداد آنها به ده نفر هم نرسد دست پیش را گرفته اند تا پس نیفتند و با بهانه هایی همچون وساطت فرماندار ، مثلا بر سر مردم نهبندان منت گذاشته اند و طبق نقشه از قبل تعیین شده  از این کار منصرف شده اند     
لذا با طرح این موضوع در برخی کانال های تلگرامی خاص سعی می کنند  به این حاشیه ها دامن بزنند تا شاید دامن حماسه خلق شده توسط مردم نهبندان را لکه دار کنند .
از طرفی گویا فرماندار نهبندان (  که خود را با تاخیر به راهپیمائی 22 بهمن رسانده بود  ) نیز به قرائت این بیانه معترض بوده است اما اینکه آیا این حاشیه سازی با هماهنگی وی صورت گرفته هنوز در پرده ی ابهام قرار دارد که شایسته است شفاف سازی گردد .
طبق آنچه در کانال تلگرامی وابسته به آنان اعلام شده  اینکه همین حاشیه سازان با فرماندار نهبندان هماهنگ کرده اند و وی از تجمع خودداری کرده است چگونگی ارتباط فرماندار نهبندان را با چنین افرادی را بیشتر مورد سوال و نقد قرار می دهد  مگر اینکه فرماندار نهبندان صریحا نسبت خود را در این موضوع نشان دهد .  
گفتنی است دقیقا همین نقشه در حماسه 9 دی سال گذشته تکرار شد . در آن مراسم چون حضور مردمی برای زنده نگه داشتن حماسه 9 دی چشمگیر بود لذا همان حاشیه پردازان ابتدا عنوان کردند که به سخنرانی مراسم 9 دی در فضای مجازی اعتراض صورت گرفته و سپس بقیه را تهدید به تجمع کرده و بعد با وساطت فرماندار این تجمع ساختگی صورت نگرفته است . البته فرماندار نهبندان به همین دلیل نیز شورای تامین برگزار کرد که برگزاری جلسه شورای تامین به چنین بهانه ای , مورد انتقاد شدید فرمانده وقت سپاه استان سردار غیاثی قرار گرفت .
فرمانده وقت سپاه انصارالرضا(ع) در جمع مردم نهبندان در مورخه 21 بهمن سال گذشته گفت : سخنران مراسم 9 دی که یوم الله است در نهبندان سخنرانی کرده و اسم یک عنصر وابسته را برده است آقایان شب جلسه شورای تامین تشکیل داده اند مگر همه ی مشکلات شهرستان را حل کرده اید که جلسه برای سخنران مراسم 9 دی تشکیل داده اید.

منبع: خاورستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها