انعکاس سی و هشت سال وفاداری و ایثار مردم زنجان در راهپیمایی22بهمن

همزمان با بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه 22بهمن، صداوسیمای مرکز زنجان تمهیدات گسترده ای را برای انعکاس این رویداد بزرگ ملی بکار بست.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۳۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه 22بهمن، صداوسیمای مرکز "ویژه برنامه رادیویی یوم الله22بهمن " از ساعت8صبح ضمن برقراری ارتباط با گزارشگران مستقر در مسیرهای راهپیمایی زنجان و شهرستانها حال و هوای این مناسبت ملی را با پخش سرودهای خاطره انگیز سال57 در اذهان شنوندگان زنده کرد وکارشناسان و مسئولین هم باحضور در استودیوی این برنامه رادیویی به تحلیل آثار حضور میلیونی مردم در راهپیمایی پرداختند.

معاونت سیما هم با ویژه برنامه "حماسه حضور" که از ساعت8صبح روز22بهمن ماه صحنه های حضور پرشور مردم را در راهپیمایی این روز در زنجان و سایر شهرستانها به همراه پیام دعوت مسئولین و موسیقی حماسی و تصاویری از ورود حضرت امام(ره) و شادی مردم در 22بهمن57 که از استودیو برنامه پخش شد همراه بینندگان شبکه اشراق بود.

با وجود برودت هوا و بارش برف در زنجان تصاویر حضور مردم در این راهپیمایی از اولین لحظات با استقرار 7دوربین تصویربرداری، یک واحد سیارتلویزیونی، 3لینک ماکروویو پرتابل، و یکدستگاه کواد کوپتر از شبکه های مختلف سیما پخش شد.

علاوه بر شبکه اشراق شبکه های سراسری خبر، شما، press tv شبکه های اول، سوم چهارم شبکه پنجم نیز تصاویر حضور آگاهانه مردم قدرشناس استان زنجان را در این راهپیمایی پخش نمودند.

معاونت صدای مرکز هم با برقراری ارتباط زنده رادیویی با مراکز کرمانشاه، مهاباد، همدان، مشهد، ایلام، گیلان، سمنان، هرمزگان، یاسوج ، ارومیه، تبریزو قم ندای وحدت و همدلی مردم زنجان را با سراسر کشور به اشتراک گذاشت.

همچنین در 9ارتباط زنده رادیویی بمدت 75دقیقه شبکه های سراسری معارف، جوان، فرهنگ، ایران و رادیواقتصاد صدای حضور یکپارچه مردم زنجان را در راهپیمایی22بهمن95 به سمع هم میهنانمان در اقصی نقاط کشور رساندند.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم در قالب 19 اکیپ پرتابل خبری ، حال و هوای مناطق مختلف استان را در راهپیمایی22بهمن در بخش های خبری و ارتباط های زنده با شبکه های سراسری منعکس نمود.

همچنین پس از پایان راهپیمایی و تا آخرین بخش خبری ساعت23 تصاویر دریافتی از اکثر بخش ها و روستاهای تابعه هشت شهرستان استان در قالب آیتمهای خبری-تصویری پخش شد.

گفتنی است صدا وسیمای مرکز زنجان امسال بیش از 13700دقیقه برنامه در ایام الله دهه فجر تولید و پخش نمود. علاوه بر این امسال نیز همانند سالهای گذشته برنامه ریزی گسترده ای برای حضور مسئوین اجرائی استان در برنامه های مختلف و پر بیننده شبکه استانی صورت گرفته و بیش از 2900 دقیقه برنامه به مسئولین ارشد استانی اعم از نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار زنجان ، فرمانداران شهرستانها و مسئولین دستگاههای اجرایی استان، اختصاص یافت تا با حضور در برنامه های مختلف مرکز ، به بیان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین عملکرد دستگاههای اجرایی متبوع پرداخته و مردم شریف استان را در جریان اقدامات صورت گرفته قرار دهند.

در این راستا برنامه های گفتگوی ویژه خبری ، نگاه روشن، میدان انقلاب و جشن انقلاب در سیما و برنامه های دستاورد و سلام زنجان در رادیو هر روز پذیرای مسئولین استانی بودند و تا حد مطلوبی توانستند انعکاس دهنده خدمات این نظام مقدس در استان باشند.

ارسال نظرات