نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: حضور ملت ایران نشان داد که آنها از آرمان‎های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری دست نکشیده‎اند و آن چیزی که برای این ملت دارای ارزش است؛ اساس نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۱۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور گسترده مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: حضور ملت ایران نشان داد که امت حزب الله از آرمان‎های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری دست نکشیده‎اند و آن چیزی که برای این ملت ارزش دارد اساس نظام و انقلاب است.
 
حسینی‌کیا با تاکید بر اینکه مردم ایران پای این نظام و رهبری ایستاده‎اند گفت: این ملت هر کجا که رهبری معظم انقلاب فرمایشی داشته باشند و کوچکترین اشاره‎ای کنند، با اشاره ایشان در صحنه حضور پیدا می‎کنند و آمادگی خود را برای اینکه جان خود را فدای این نظام و انقلاب کنند، اعلام می‎دارند.
 
نماینده مردم سنقر در خاتمه مطرح کرد: در شراط حاضر نیز که رئیس جمهور امریکا علیه ایران مواضعی را در پیش گرفته، مردم با تمام وجود به صحنه آمدند تا اعلام کنند که همه گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند و با کوچک‎ترین اشاره ایشان به این‎گونه مواضع پاسخ محکمی نشان خواهند داد.
ارسال نظرات