خبرهای داغ:
مبلغ فرهنگی ناحیه سپاه زیرکوه گفت:سپاه پاسداران دست هر مسئولی را که برای مردم و میهن اسلامی تلاش کند و در خط ولایت گام بردارد می بوسد و هر کمکی از دستش برآید انجام می دهد.
کد خبر: ۸۸۲۳۳۷۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرنگاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد حسین سلحشور در مراسم راهپیمایی22 بهمن بخش شاسکوه با بیان اینکه 22 بهمن سرآغاز رهایی ملت ایران از یوغ استکبار جهانی و دنیای غرب بود اظهار داشت : ملت ایران از 22 بهمن سال 57  تا 22 بهمن سال 95 با عملی کردن شعار نه شرقی ، نه غربی جمهوری اسلامی ،  عملا آمریکا و ایادی آن را زیر پا گذاشت و به جهانیان این درس مهم وارزشمند را داد که می شود با توکل بر خدا و تکیه بر اصول انقلابی و ارزشهای اسلامی در برابر دنیای غرب قاطعانه ایستاد و علی رغم تمام توطئه های دنیای استکبار به سر کردگی آمریکای جنایتکار ، خم به ابرو نیاورد.


هادی سیاسی ناحیه سپاه زیرکوه ،با اشاره به وحدت شیعه و سنی خاطرنشان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی وحدت شیعه و سنی و حاکمیت اسلام ناب محمدی در ایران بود و شیعه انگلیسی که امروز درMi6  انگلستان و سنی آمریکائی که امروز درCIA  آمریکا فعالیت می کنند هر دو خائن هستند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان زیرکوه در ادامه با اشاره به تحریمها ، ترورها و جنگ 8 ساله دنیای استکبار علیه انقلاب اسلامی ،تصریح کرد: درجنگ 8 ساله برای اولین بار در طول تاریخ ایران حتی یک وجب از خاک میهنعزیزمان را از دست ندادیم و در این نبرد نابرابر که صدام توسط 46 کشور دنیاپشتیبانی می شد با تقدیم 220 هزار لاله سرخ به همت بسیجیان دلاور پیروزشدیم.


مبلغ فرهنگی ناحیه سپاه شهرستان زیرکوه در ادامه سخنانش با اشاره به شیوه هایاستعماری غرب به تشریح 3 روش استعماری در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: دنیای غرب تا کنون 3 روش استعماری را در کشورهای هدف خود اعم از استعمار کلاسیک یا کهنه مثل استعمار هندوستان توسط انگلستان، استعمار نو مثل حاکم کردنخاندان پهلوی توسط انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار در ایران واستعمار مدرن وفرانو که از همه مهم تر است را بکار گرفته است.


وی با اشاره به استعمار فرانو و مدرن اظهار داشت : در این شیوه دشمن نهسرزمینی را تصاحب می کند و نه افرادی را مثل رضا خان و محمد رضا پهلوی حاکممی کند بلکه از طریق جنگ نرم کاری می کند که مسئولان آن کشور حرف دشمن رابزنند و نقشه های دشمن را در آن کشور عملی نمایند.

مقابله با جنگ نرم نیازمند هوشیاری و بصیرت است


دکترمحمد حسین سلحشور با اشاره به جنگ نرم افزود : جنگ نرم از نظر مقام عظمایولایت یعنی تغییر باورهای مردم که هدف اصلی آن در جمهوری اسلامی  استحاله نظام و تغییر باطن و سیرت انقلاب اسلامی  با حفظ صورت و ظاهر آن است که مقابله با این شیوه دشمن هوشیاری و بصیرت می طلبد.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب بیان داشت : احیاناً یک آقای معممیهم در رأس آن کشور باشد اما اهداف آمریکا و صهیونیسم تأمین شود و اهدافشبکه قدرت جهانی که خیلی از دولت‌های بزرگ و مقتدر را می‌چرخاند تأمین شود واسمش هر چی می‌خواهد باشد.

دبیر یاوران ولایت شجره طیبه صالحین ناحیه بسیج سپاه زیرکوه در ادامه افزود:آنزمانی که رهبر فرزانه انقلاب می فرمودند،تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی ،قتل عام فرهنگی ، ناتوی فرهنگی ، اندلسی کردن نظام و ... وزیز ارشاد خائن ولیبرال دولت اصلاحات ( عطا اللله مهاجرانی ) می گفت :  اینها توهم است وواقعیت ندارد و الان درBBC فارسی وvoa آمریکا دارد بر ضد نظام توطئه می کند و نقشه بر اندازی انقلاب را می کشد.


مبلغ فرهنگی ناحیه سپاه زیرکوه در ادامه سخنرانی با اشاره به کار ویژه اصلی جنگنرم توسط دشمن یعنی مدیریت حب و بغض افراد و شک ویقین افراد و در نتیجهتسخیر قلب و ذهن افراد جامعه و عملی کردن نقشه های شوم خود افزود: وقتی جنگ نرم دشمن اثر گذار شود نفوذ اتفاق می افتد و نفوذ عبارت است از راه یافتن عوامل دشمن به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام.

وی اذعان داشت:  در یک جمله خلاصه و مفید نفوذ، یعنی حرفی را که توقع داریم آمریکا و انگلیس و... در مورد ایران اسلامی بگویند متاسفانه یکی از مسؤولان داخلی بر زبان جاری کند.

فتنه آینده اختلاف بین امام و امت است


دکترسلحشور در ادامه با تشریح انواع نفوذ به فتنه ننگین و کور 88 اشاره کرد وخاطرنشان کرد: فتنه 88 ( که متاسفانه بعضی ها حاضر نیستند از لفظ فتنهاستفاده کنند و مدام می گویند حادثه ، اتفاق و ... ) محصول نفوذ دشمن بودکه البته با مدیریت و رهنمودهای دیدبان بصیر انقلاب و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی نقشه شوم دشمن نقش بر آب شد وی در ادامه با اشاره به دو  فتنه در سالهای 78 و 88 افزود : فتنه آینده اختلاف بین امام و امت است کههمگان باید هوشیار و بیدارباشند چون از صدر اسلام تا کنون هر چه ضربه خوردهایم از این اختلاف بوده است.

دبیر یاوران ولایت شجره طیبه صالحین ناحیه زیرکوه در ادامه سخنرانی به تشریح بحث تحریف شخصیت حضرت امام خمینی (ره) توسط دشمنان خارجی و منافقان داخلی پرداخت و گفت : عده ای در همین چند سال اخیر می خواستند چهره واقعی امام عزیزمان را مخدوش کنند و از او  برای نسل حاضر یک  بدل و یک امامی که با امام واقعی فرسنگ ها فاصله دارد بسازند که با هدایت های رهبری فرزانه انقلاب ،  این تلاش ها به نتیجه نرسید .

وی با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت اذعان داشت:  تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و تلاش برای منحرف کردن صراط مستقیم ملت ایران است و اگر راه امام گم یا فراموش و یا خدای نکرده عمدا به کنار گذاشته شود، ملت ایران سیلی خواهد خورد.

 هادی سیاسی ناحیه سپاه زیرکوه ادامه داد : عده ای چهره آمریکا را می خواهند بزک کنند و به مردم بگویند که آمریکا فرشته نجات است و ... اما این مردم بصیر گول دست آهنین آمریکا در پوشش دستکش مخملی را نخواهند خورد و یادشان نخواهد رفت که امام عزیزشان و  آن پیر سفر کرده به عرش الهی در جملات پر مغز و زیبا می فرمودند : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آمریکا شیطان بزرگ است، آمریکا ام الفساد قرن است ، آمریکا طبلی توخالی است و....

دکتر سلحشور در ادامه به تشریح روحیه انقلابی و انقلابی گری پرداخت و افزود : انقلابی گری یعنی انقلابی اندیشیدن ، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن.

دشمن از طریق تخریب نهادهای انقلابی قصد رسیدن به نقشه های پلید خود دارد

مبلغ فرهنگی ناحیه سپاه زیرکوه در ادامه به تشریح تخریب نهادهای انقلابی و وابسته به رهبری از جانب دنیای استکبار پرداخت و افزود : دشمنان خارجی و منافقان داخلی از اول انقلاب تا کنون سعی کرده اند نهادهای وابسته به رهبری از قبیل سپاه ، بسیج ، شورای نگهبان و قوه قضائیه را تخریب کنند تا از این طریق به نقشه های پلید خود دست یابند .

دکتر سلحشور در پایان سخنرانی خود اظهار داشت : متاسفانه بعضی ها مدام می گویند سپاه سیاسی کاری می کند ،  در امورات سیاسی دخالت می کند ، انتخابات را مهندسی می کند و ... که البته این ها جفا می کنند و واقعیت را نمی گویند ، چون سپاه از اول انقلاب تا کنون هموراه حافظ ارزشهای اصلی انقلاب بوده و معنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم همین است.

وی تاکید کرد:سپاه پاسداران دست هر مسئولی را که  برای مردم و میهن اسلامی تلاش کند و در خط ولایت گام بردارد می بوسد و هر کمکی از دستش برآید انجام می دهد اما اگر خدای ناکرده مسؤولی در جمهوری اسلامی ، هرکسی می خواهد باشد ( در هر پست و مقامی )  بر خلاف  راه  و سیره شهداء ، آرمان های امام راحل عظیم الشان و منویات مقام عظمای ولایت عمل کند و در زمین دشمن بازی کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوانش را قطع خواهد کرد و در این مورد با احدی شوخی ندارد ، چون این موارد خطوط قرمز انقلاب هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها