خبرهای داغ:
کتاب «مادرمان چه گفت؟!» نوشته حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر انصاری توسط انتشارات دلیل ما منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۳۶۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، خطابه حضرت صدیقه کبری (علیها السلام) با مفاهیم بلند و سنگینی که دارد، پرونده اعتقادی شیعیان در کنار خطبه غدیر است. حجت الاسلام انصاری درباره هدف از نگارش کتاب «مادرمان چه گفت؟!» گفت: حوصله محدود و فرصت کمِ بسیاری از اقشار مردم، مرا بر آن داشت تا با گزینش فرازهای مهم و اساسی از خطبه که محور بقیه کلمات است، دسترسی آسان‌تری به مفاهیم کلام بانوی بهشت برای عموم ایجاد کنم.

وی افزود: این کتاب در مراحل زیر آماده شده است: اول فرازهای مهم خطبه با انتخاب و هر فراز به صورت چند قطعه در چند سطر آورده شده است تا به راحتی در ذهن بماند؛ ترجمه هر فراز نیز در چند بخش آمده تا حفظ آن آسان باشد.

همچنین برای ایجاد تنوع در مطالعه مطالب، ترتیب خطبه در نظر گرفته نشده و با چینشی جدید، در هر فراز مطلب جدیدی غیر مرتبط با موضوع قبلی ارائه شده است.

به گفته نویسنده برای هر فراز، عنوانی انتخاب شده که این عنوان بهترین نماد برای بازخوانی آن فراز به زبان امروز جامعه است و عمق مطلب را به صورت فشرده بیان می‌کند.

 این کتاب در قطع جیبی، 96 صفحه با جلد شومیز و قیمت 3000 تومان توسط انتشارات دلیل ما منتشر شده است.  برای تهیه کتاب می‌توانید آن را به صورت آن لاین از سایت انتشارات دلیل ما بخرید یا با شماره‌های 02537744988 -  02537733413 تماس بگیرید. همچنین این نشر برای سازمان‌ها یا مراکزی که برای ایام فاطمیه تصمیم به تهیه این کتاب داشته باشند، تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها