خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی ایران همه سیاست های آمریکا را به شکست کشانده است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران همه سیاست های امریکا را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به شکست کشانده است و این به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۸۸۲۳۳۶۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ خسروی در مراسم شبی با شهداء در جمع مردم سه قلعه از توابع سرایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی جز نعمت های است که وصف ناشدنی است؛گفت:  ما اگر میخواهیم انقلاب اسلامی را بشناسیم حتما باید قبل از انقلاب را بدانیم و باهم مقاسیه کنیم ما امروز باید شکر گذار انقلاب باشیم که در مملکت اسلامی و بر سر سفره شهدا در امنیت بسیار بالای زندگی میکنیم.

وی اضافه کرد: امریکا یک کشوری است که حداقل معروف است بعد جنگ جهانی 1945میلادی کسی جرت نکرده است بگوید بالای چشم امریکا ابروست. 

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:  بسیاری از کشور ها این جسارت ایران را ندارند که توی جلسات به گونه ایی صحبت کنیم، این ها دستاورد های انقلاب است. اخرین سفیر امریکا در ایران میگوید دانش جویان ایرانی وقتی سفارت ما رو گرفتند یا همان لانه ای جاسوسی انان در حال انتقام گرفتن از ایران بودند که ناگهان امام خمینی(ره) گفت امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند این حرف امام اوج ظلت امریکایی ها بود حرف امام ، زمانی بوده که این قوای نظامی و این مردم همیشه در صحنه نبودند و این از برکات انقلاب است

وی افزود :امروز ان کشوری که همه ی سیاست های امریکا را در همه جا به شکست کشانده یقین بدارید که چه مستقیم و چه غیر مستقیم این ایران اسلامی بوده و خون شهدای عزیز ایران بوده است محصول خون شهیدان اسلام است که در کل جهان مطرح شده است.

خسروی گفت: امروز 57کشور اسلامی میداند که اسلام عربستان اسلام پیامبر نیست امروز بین الحرمین عربستان که به تعبیر درست ان خائن الحرمین عربستان بیش از ان که با مسلمانان جهان رابطه ایجاد کند با یهودیان و مسیهیان رابطه اقتصادی وسیاسی دارد این ثمره انقلاب ماست که اسلام عربستانی با اسلام پیامبر دوتاست و باهم فرق دارد.

وی خاطر نشان کرد: اوباما ریس جهمور اسبق امریکا یک هفته قبل ازاین که  خداحافظی کند گفت ما هرچه در توان داشتیم در حلب به کار بردیم که حلب سقوط نکند نتوانستیم به اهداف خود برسیم زیرا که  جهموری اسلامی ایران مقابل ما بود این چیزی کمی نیست برای ما، این حاصل خون شهداست.

خسروی با استفاده از آیه  قران گفت: که مردم اعتقاد و ارتباطتان با خدا قوی باشد خدا یک وحشتی در دل کفار بیاندازد که خودشان پشیمان شودندما با همین تفکر 38سال شده که در جهان زندگی کرده ایم اگر ایمان در دل ها باشد خدا بهترین پشتیبان برای ما خواهد بود در قبل از انقلاب اگر هاوپیمای خراب میشد ان را در خارج از دید ایرانیان تعمیر میکردند که نباید ان ها یاد بگیرند ولی امروز فرزندان عزیز این انقلاب پهباد بدون سرنشین را پایین اوردند و کمتر از 6ماه هواپیمایی بدون سرنشین درست کردند بهتر از هواپیمایی ان ها.

وی افزود : امر به معروف و نهی از منکر جز دین ما هست یعنی هر کس نماز بکند ،خمس بدهد ،روزه بگیرد امر به معروف را نداشته باشد دینتان ناقص است این را امام سجاد (ع) است بدترین مردم کسی است که اخرت خود را به دنیا بفروشد بعضی واقیات را میبینند ولی حاضر نیستند که از دشست از دنیا بردارند و فقط به فکر دنیای خود هستند ما در داخل کشور به پیشرفت های خوبی رسیدیم و اگر کمبود داریم  خودمان کم گذاشته ایم و با یک حدیث از پیامبر ادامه دا که من بر فقر شما مردم نمیترسم اما بر برنامه ریزان بد شما من میترسم.

یادگار  هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز ششهدا وظیفه شان را به خوبی انجام دادند و یه خداقسم تک تک ما مسولیم ایا میشود در این کشور یک مسلمان بایادواره شهدا مخالف باشد نکند هدفشان این است که مردم حرف های که در مورد شهدا میشنوند با عمل بعضی از مسولان زیر سوال میروند بعضی از مسولان نگران این ادن که حقوقنجومی ان ها قطع نشود مردم دارند مقایسه میکنند کار های که شهدا انجام دادند و یک ریال پول نگرفته اند.

انچه مهم تر از انقلاب اسلامی است ،نگهداری انقلاب است انچه انقلاب را نگه میدارد وحدت مردم ،دین رهبراست مردم اگر میخواهید اسلام زنده باشد مسائل دینی را تقویت کنید مسجد و اعمال ما باید رنگ انقلاب به خود بگیرد.

سرهنگ خسروی در پایان سخانان خود به بصیرت اشاره کرد وگفت بصیرت دانایی صرف نیست بلکه دانایی همراه با باور و ایمان است از این رو موجب هدایت وحرکت است در حالیکه علم همواره مقرون باور قلبینبوده و در نتیجه لزوما مایه عمل به مقتضاتش نیست ناگفته نماند از لوازم بصیرت زیرکی و فطانت است زیرا وقتی ادمی به روشنی از جوانب مسائل پیش رویش اطلاع داشته باشد نقطه ابهامی برایش باقی نمی ماند تا مانع برخورد صحیح با ان شود نبابراین با درایت و زیرکی بیشتر وارد عمل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها