خبرهای داغ:
تولیت آستان قدس رضوی گفت: کوتاه آمدن در مقابل دشمن، دشمن را در موضع خود پر رو تر می کند و تنها راه عقب گرد کردن دشمن فقط مقاومت و ایستادگی است.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۹۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در یادواره شهدای شهرستان زیرکوه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر،22 بهمن ماه را یوم الله نامید واظهارداشت: همه روزها یوم الله است اما اینکه یک روز جلوه خاصی پیدا می کند به دلیل آن است که جلوه قدرت ذات مقدس پروردگار متعال ازغیر مجرای طبیعی است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در 22 بهمن مردم برای خدا در مقابل استبداد داخلی و خارجی ایستادگی کردند و انقلاب اسلامی هم در مقابل استبداد داخلی و هم استعمار خارجی استادگی کرد شعار مردم هم تفاوتی نکرده و وابستگی به غرب و شرق را بر نمی تابیم.
وی ادامه داد:در بسیاری از انقلابها بعد از گذشت ایام شعار انقلاب عوض می شود و گذشت زمان زندگی و شعارشان را عوض می کند اما شعار 22 بهمن 57 و شعار 95 یکی هست.


آیت الله رئیسی بیان داشت: ماهیت انقلاب ما مثل ماهیت کودتاها و گروههای دیگر نیست بلکه برخواسته از آنچه انبیای الهی به بشریت آموزش داده اند و ریشه در فطرت الهی انسانها که خداخواهی عدالت خواهی و حق خواهی هست دارد.
وی ادامه داد: آنچه برای ما اهمیت دارد این است که بدانیم علل پیروزی و تدام انقلاب چه بوده است و بر آن تاکید کنیم.
آیت الله رئیسی مولفه های قدرت نظام راایمان به خدا ، دین و آموزه های دینی اسلام ، جایگاه ولایت و رهبری و بصیرت مردمی دانست.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: مشکلات اقتصادی سرنوشت محتوم ما نیست بلکه می تواند به برکت عنایت خدا و دست جوانان حل شود بنابراین باید از تهدیدات فرصت ساخت و راه برون رفت از مشکلات کنونی عمل به فرامین رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است.


وی گفت: اقتصاد مقاومتی به آن معنی است که هم مردم و هم دولت در آن می توانند نقش ایفا نمایند.
آیت الله رئیسی تصریح کرد: امروز و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت و تلاش و پویایی باید سرلوحه کارمان باشد چون کسی حق ایستایی و توقف ندارد باید دشمن و صف آرایی او را شناخت.

کوتاه آمدن در مقابل دشمن او را پر روتر می نماید راه شکست دشمن مقاومت است و بزرگترین و توانمندترین سلاحی که مردم در اختیار دارند و بوسیله آن می توانند پیروز شوند واژه الله اکبر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها