امیر یل ارجمند در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
بازیگر سینما وتلویزیون گفت: سوژه های معضلات اجتماعی زیاد توسط کارگردان ها کار شده بود سوژه ها باید مثل همه جای دنیا متعادل باشد. انگار همه در یک موج شنا می کنند خوب نیست که همه در یک موج باشند.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۶۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
امیر یل ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه جشنواره فیلم فجر و در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: سوژه های معضلات اجتماعی زیاد توسط کارگردان ها کار شده بود سوژه ها باید مثل همه جای دنیا متعادل باشد.

وی افزود: اینجا این تعادل وجود ندارد که باید به وجود بیاید انگار همه در یک موج شنا می کنند خوب نیست که همه در یک موج باشند باید مثل کارگردان های پیشکسوت ما این تفاوت وجود داشته باشد که هر کدام صاحب سبک برای کارهایشان هستند جوانان هم می توانند این اتفاق را با خودشان داشته باشند.

ارجمند عنوان کرد: من چون یک برنامه زنده در رادیو جوان دارم به نام ویژه برنامه چارسو، که کاخ جشنواره فیلم های سینمایی سی و پنجمین جشنواره فجر را پوشش می دهیم همه فیلم ها را می بینم و تقریبا 90 درصد فیلم ها را دیدم.

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: امسال نظم جشنواره در کاخ خوب بود و خلوت تر شده بود که می توانستیم متمرکز تر کارها را دیده فکر و تحلیل کنیم و حضور جوان ها که از سال گذشته با یک اتفاق خیلی خوب با " ابد و یک روز" با سعید روستایی شروع شد و انگار این اعتماد به نفس را به جوان های ما تزریق کرد و امسال فیلم های خوبی را از جوان ها داریم و این برای آینده به چند دلیل خوب است.

ارجمند تصریح کرد: یکی اینکه جوانان با سعی و خطا و تجربه ای که می کنند در آینده فیلم های بهتری می سازند هم پیشکسوت های ما به توجه به کیفیت فیلم های جوانان حتما تکانی می خورند و دوباره به اتفاقات ناب و خاص خودشان بر می گردند و این نوید روزهای خوبی را برای سینمای ایران می دهد به شرطی که مسئولان هم نگاه معتدل داشته باشند تا این اتفاقات بیفتد.

ارسال نظرات