خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

بعضی جریانات سیاسی مردود است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه بعضی جریانات سیاسی مردود است، گفت: هدف یکی است و خواسته شهدا حرکت پشت سر ولایت است.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۵۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سرهنگ حسین میری در یادواره سرداران شهید و شهدای والامقام شهرستان زیرکوه با تشکر از زحمات برگزار کنندگان این یادواره، اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم نهایت توشه و بهره را از این مراسم پر فیض ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اصلی ما جمع آوری آثار و خاطرات شهدای شهرستان بود به این خاطر برگزاری یادواره شهدا در سطح بخش ها و پایگاه ها مد نظر قرار گرفت و اولویت کار خود را بحث حفظ آثار و اولویت اول برنامه های فرهنگی خود را برگزاری یادواره شهدا قرار دادیم .

وی بیان داشت: بعد از برگزاری یادواره شهدای پایگاهها ،یادواره شهدای حوزه ای برگزار شد و در نهایت بعد از جمع بندی آثار برگزاری یک یادواره شهرستانی نیاز بود که خداوند توفیق داد تا یادواره سرداران و شهدای شهرستان در امشب با حضور گرم و صمیمی مردم برگزار شود.

میری ادامه داد: خواسته ما از عزیزانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته اند این است که آثار خود را به صورت مکتوب به ناحیه مقاومت سپاه شهرستان تحویل دهند تا برای آیندگان نگهداری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه از حضور همه مردم و مسؤولان تشکر کرد و گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم در راه شهدا و اهداف شهدا گام برداریم.

وی تاکید کرد: آنچه خواسته شهدا از من و شماست این است که اولا بصیرت داشته باشیم زیرا دنیا دنیای پر تلاطمی است و ابهامات زیادی در جامعه وجود دارد بنابراین آن چیزی که مدنظر شهداست این است که پشت سر ولایت حرکت کنیم.

میری با بیان اینکه بعضی جریانات سیاسی مردود است،اذعان داشت:هدف یکی است و خواسته شهدا حرکت پشت سر ولایت است.

وی ادامه داد:امروز دشمن به دنبال نفوذ بر کشور است و اگر پشت سر شهدا حرکت کنیم قطعا برخی کارهایی که انجام می دهیم دیگر انجام نخواهیم داد و این حرکت ها انجام نخواهد شد.

میری باتاکید بر داشتن دغدغه فرهنگی،گفت:نفوذ فرهنگی در شهرستان را جدی بگیرید چون این نفوذ در برخی نقاط شهرستان دیده می شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار