خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: زمانی که انقلاب ما شش ماهه بود حتی سیم خاردار هم نمی دادند به ما با آن وضیعت آمریکا را شکست دادیم، حال که سیلوی های ما پر است از موشک از آمریکا بترسیم؟ ما زیر بار ذلت نخواهیم رفت
کد خبر: ۸۸۲۳۱۸۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  راهپیمایی 22 بهمن ماه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حجت السلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) مسوولین و شورای شهر الوند برگزار شد.

حجت السلام معبودی در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان البرز در حضور مردم شهر الوند اظهار کرد: روز 22بهمن روز یاس و ناامیدی دشمن است و نقطه عطف پیروزی ایران، امروز روز اراده ملت ایران در مقابل زور و زر و تزویر دشمن است .

وی ادامه داد: امروز روزی است که سربازان خدا بر سربازان شیطان غلبه کردند، روز احیای دین در سراسر جهان است؛ این انقلاب زمانی رخ داد از نظر شرایط هیچ وقت ظواهر نشان نمی داد که این انقلاب پیش بیاید .

معبودی گفت: حضور شما در 22بهمن پیامد هایی وجود دارد، اولین پیام راهی که ملت ایران 38 سال انتخاب کردند در مسیر حق قدم نهادند استقامت به خرج دادند از پیروزی ملت ایران عقب ننشستند.

وی افزود: خدا در هر شرایط با ما بود در کنار ما بود در روزی که هلی کوپتر های آمریکا به طبس آمدند این امداد اللهی بود، شن ها ماموران خداوند بودند که نگذارند نقشه پلید دشمن اجرا شود، ملت ایران مسیر حق را پیمودند و خسته نشدند و با روحیه انقلابی پای این انقلاب ایستادند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین) توضیح داد: بعضی ها گمان کردند انقلاب در اوایل شکست می خورد، خیلی ها گفتند انقلاب در دوره دوم نابود می شود و هر نسل که جلوتر می رفت پر شور تر با انگیزه وبا شعورتر از این انقلاب و آرمان هایش دفاع می کنند و حتی این انقلاب را به دیگر کشور های اسلامی صادر می کنند.

وی تاکید  کرد: ما از این انقلاب دست نخواهیم کشید ما در این انقلاب پیش از 200هزار شهید دادیم در هشت سال دفاع مقدس هزاران شهید دادیم قبل از انقلاب و بعد از انقلاب 17 هزار شهید ترور داشتیم، این ملت برای رسیدن به رشد تعالی و پیشرفت هزینه ها داده است قرار نیست به این راحتی دست از انقلاب بکشیم .

حجت الاسلام معبودی مطرح کرد: راه ما راه خداست راه ما با شیطان جداست، بعضی ها گفتند اوباما مودب است چرا مودب است ؟ مودب چون ما را تحریم کرده؟ مگر آقای اوباما با ما تعهد نکرده بود که اگر ما به تعهداتمان عمل کنیم تحریم ها را بردارد چه شد؟ آیا تحریم ها را برداشت؟ همین اوباما به ترامپ گفت که با تحریم ها به ایران فشار بیاورد!

این مسئول توضیح داد: از اول انقلاب رئیس جمهور های آمریکا گفتند آرزو داریم یک شب بخوابیم صبح از خواب بیدار شویم ایران را آب ببرد و انقلابش نابود شود! درود خدا بر امام راحل و رهبر معظم امام خامنه ای(مدظلله العالی) که آمریکا را نابود کردند و شکست دادند .

نعبودی یادآور شد: زمانی که انقلاب ما شش ماهه بود حتی سیم خاردار هم نمی دادند به ما با آن وضیعت آمریکا را شکست دادیم ، حال که سیلوی های ما پر است از موشک از آمریکا بترسیم؟ ما زیر بار ذلت نخواهیم رفت،  تنها زمانی که ما با آمریکا دست دوستی بدهیم عزت و آزادی استقلالمان را از دست خواهیم داد .

وی در پایان گفت : آخرین پیام مردم در 22بهمن این است که ما ملت غیور ایران پیمانی که با خدا و ائمه  معصومین و با امام راحل بستیم پایش می مانیم، مسوولین کمر به همت ببندند و اقتصاد مقاومتی را راه بیندازند و با روحیه انقلابی پی پیشرفت انقلاب اسلامی باشند .

اگر میخواهیم انقلاب باقی بماند باید گفتمان رهبر را گوش دهیم؛ انشالله با رهبری مقام معظم رهبری پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) صاحب اصلی این انقلاب برسانیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها