کد خبر: ۸۸۲۳۱۶۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، بار دیگر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان دشتی از تمام نقاط این شهرستان میثاق خود را با آرمان‌های امام خمینی(ره)، انقلاب و شهدا و بیعت مجدد خود را با ولی زمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای به جهانیان به نمایش گذاشتند.

این راهپیمایی در نقاط مختلف شهر در شهرستان دشتی و با حضور انبوه مردم از پیر و جوان، زن و مرد ، کودک و جوان و خردسال همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان، فرماندار و امام جمعه خورموج، قشرهای مختلف مردم از زن و مرد گرفته تا بازاری، کسبه، دانش آموز و دانشجو، معلم و مدیر، کشاورز و دامدار، نظامی و انتظامی ، اداری، مدیر، کارمند و خدمه، طلاب و روحانی و... یک صدا با فریاد مرگ بر امریکا فضای شهر را آکنده به نفرت از سیاست‌های استعماری آمریکا کردند.

این راهپیمایی که از میدان امام آغاز شد پس از عبور از خیابان مطهری، میدان شهید مهدوی، خیابان ابوطالب در مصلی امام خامنه ای شهر خورموج تجمع کردند.

مردم با شعارهای مرگ بر امریکا به نوعی به سیاست های جدید ترامپ بر علیه مسلمانان دنیا پاسخ دادند و با شعار مرگ بر انگلیس سیاست های این کشور بر علیه مردم ستمدیده و مسلمان جهان از جمله ایران را محکوم کردند.

مردم با بصیرت شهرستان دشتی در طول مسیر شعارهای الله اکبر خامنه ای رهبر، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، مرگ بر آل سعود و مرگ بر انگلیس سردادند در پایان نیز پرچم امریکا، انگلیس و اسرائیل را به آتش کشیدند.

ارسال نظرات