حمایت های مردمی در عرصه های سخت انقلاب کار گشاست/ دو قطبی گری و نفی ولایت فقیه عذابی شدید را به بار می آورد

جباری با بیان اینکه در همه عرصه‎های سخت انقلاب حمایت‌های مردمی کارگشا بوده است، گفت: مسؤولان باید قدر مردم را بدانند و مردم نیز قدر خود را بدانند که مورد دعای نیکان هستند.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۴۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه بهشهر با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم(ع)، گفت: «بزرگ‎مردی از قم قیام می‎کند و مردم را به حق دعوت می‎کند، مردمی که با او بیعت می‎کنند قلب‌های آنها همچون پاره‌های آهن ستبر است که بادهای حوادث آنها را نمی‎لغزاند، از جنگ خسته نشده و نمی‎ترسند، اعتماد آنها بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است».
 
حجت‎الاسلام سیدعربعلی جباری در جمع مردم این شهرستان با گرامی‌داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مرور و تأمل بر ظلم‎هایی که در دوران شاهنشاهی بود و برکاتی که امروز در پرتو نظام اسلامی داریم، یکی از درس‎های مهم انقلاب است.

وی افزود: اگر اتحاد را به اختلاف تبدیل و کشور را دو قطبی کنیم و ولایت فقیه را نادیده بگیریم و از طرفی نیز منیت در وجود انسان‌ها رشد کند، بنا به فرموده خداوند در قرآن «ان عذابی لشدید»، و بدانید انتقام خداوند بسیار سخت خواهد بود.

این مسؤول با بیان اینکه آمریکا و استکبار مردم ایران را نشناختند، گفت: مردم کشورمان از هیچ چیزی خسته نمی‌شوند و در پای انقلاب و احکام اسلامی خستگی را خسته کردند و شاخ استکبار و هیمنه طاغوت را شکستند و همین می‎تواند پیام مردم به رئیس جمهور تازه رسیده آمریکا باشد.

جباری ادامه داد: امروز مردم به ترامپ می‌گویند که در عید سی و هشتمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی مانند 22 بهمن سال‌های ابتدای انقلاب با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را محکم‎تر از گذشته سر می‎دهیم و بار دیگر می‌گوییم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه اقتدار مردم ایران می‌تواند تاریخ‌ساز و منشأ بسیاری از برکات باشد، بیان کرد: یادگار مهمی که از امام و انقلاب باقی مانده، نماز جمعه است، لذا مسئولان، آموزش و پرورش، علما و امامان جماعت مساجد این فریضه را ترویج و اهمیت بدهند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به سه پشتوانه محکم وحدت کلمه، مرجعیت دینی و مردم که انقلاب اسلامی را در بین همه انقلاب‌ها بی‎نظیر ساخته است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از نماز جمعه، از مساجد و از «الله‎اکبر» آغاز شد و اکنون نیز نباید بگذاریم که نماز، حجاب و عفاف و مساجد مظلوم واقع شوند.

این مسؤول با تشکر از حضور مردم بهشهر در هوای سرد و بارانی 22 بهمن 95 اظهار کرد: اگر از آسمان سنگ هم ببارد، مردم از آرمان خود و رهبری دست بر نمی‌دارند.

جباری در پایان با بیان اینکه در همه عرصه‎های سخت انقلاب حمایت‌های مردمی کارگشا بوده است، گفت: مسؤولان باید قدر مردم را بدانند و مردم نیز قدر خود را بدانند که مورد دعای نیکان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها