مردم ایران مانور نظامی سیاسی و انقلابی خود را با مشت‎های گره‎کرده برگزار کردند و به آمریکا می‎گویند که اگر هر غلطی کنی با مشت‎های خود دهانتان را خرد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۳۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه گلوگاه با اعلام اینکه آمریکا تأثیر خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: کنگره آمریکا شب می‌خوابد به امید اینکه صبح تهدید جدیدی را برای ایران داشته باشد اما بداند که تا ایران مردم انقلابی دارد، او هیچ غلطی نمی‎تواند بکند.
 
حجت‎الاسلام سیدابراهیم میراحمدی در جمع مردم این شهرستان، اظهار کرد: حضور حماسی مردم ایران در هر جای میهن اسلامی و شهرستان شهیدپرور گلوگاه این است که ای آمریکای جنایتکار باید بدانی امروز تمام موشک‌های خود را به خیابان‎ها آورده‎ایم که مشت‎های گره کرده مردم است و به سوی شما نشانه می‎رود.

وی با بیان اینکه امروز مردم ایران مانور نظامی سیاسی و انقلابی خود را با مشت‎های گره‎کرده برگزار کردند، افزود: مردم به آمریکا می‎گویند که اگر هر غلطی کنی با مشت‎های خود دهانت را خرد خواهیم کرد.

این مسؤول با اشاره به افرادی که دست به بیت‎المال زده و اختلاس می‎کنند، گفت: مردم کشورمان بیکاری و مشکلات را تحمل می‎کنند، عده‎ای که دست آنها به گاوصندوق دولت می‎رود فکر نکنند که مردم این مسائل را نمی‎فهمند، دل مردم به درد می‎آید و اگر دست آنها به اختلاس‎کنندگان برسد، قطعاً جانشان را تمام خواهند کرد.

میراحمدی با تأکید بر اینکه باید اختلافات مبنایی را کنار بگذاریم، تصریح کرد: اختلاف سلیقه‎ای ایرادی ندارد زیرا انسان متفکر و آزاد عقاید مختلفی دارد اما اختلافات مبنایی آسیب بزرگی به انقلاب خواهد زد و باید بساط این نوع اختلاف را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: دشمن در حال ایجاد اختلاف مبنایی در کشور است و همه باید مراقب این نقشه شوم دشمن باشیم.

امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه مسؤولان الگوی جامعه هستند، گفت: باید انقلابی بوده و اهل اشرافی‎گری نباشید و با این کار دنیا و آخرت خود را خراب نکنید.

این مسؤول اظهار کرد: مردم به مسؤولان پیام داده‎اند که از نظام خسته نشدیم و خسته نخواهیم شد، در خط ولایت فقیه هستیم اما شما مدیران باید مراقب خود باشید و امید خود را از آمریکا قطع کنید.

میراحمدی در پایان گفت: پیام اصلی مردم ایران به مسؤولان نظام این است که امید شما به مردم باشد نه به آمریکا و بدانید که مذاکره با آمریکا مشکل کشور را حل نمی‌کند و حتی اگر آنهایی که این تفکر را در اندیشه خود داشته و قدرت و جرأت بیان آن را ندارند که گره‌های مملکت به‎دست آمریکا باز می‎شود، بدانند مردم با چنین تفکراتی مخالف هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها