خبرهای داغ:
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در حال حاضر ایران اسلامی برای گره گشایی از مشکلات مردم نیاز به مدیریت جهادی دارد و این باید سرلوحه و اولویت کاری مدیران دولتی باشد.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۹۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله رئیسی در جمع روحانیون، ائمه جمعه، جماعت و مسئولین ادارات، نهادها و معتمدین محل شهرستان سرایان گفت: شرکت مجاهدانه فقط در جبهه نیست بلکه یکی از مجاهدتهای بسیار بزرگ در جامعه اسلامی گره گشودن از مشکلات فراروی مردم می باشد.
 
وی افزود: امروز ما در کشورمان نیازمند مدیریت جهادی هستیم که تجربه آن را در زمان هشت سال دفاع مقدس بدست آوردیم و این مدیریت جهادی در سطوح مختلف جامعه باید ایجاد شود و زندگی تمام ائمه اطهار(ع) تلاش و مجاهدت در راه اعتلای دین مبین اسلام و گره گشایی از مردم مظلوم  و رنج کشیده بوده است .
 
تولیت آستان قدس رضوی اظهارداشت: اگر در مناطقی از کشور نزولات آسمانی کم شده است و بر همه چیز تاثیرگذار بوده است در کنار دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال باید مجاهدت هم کرد که زندگی مردم آسان شود و این وظیفه دولتمردان است که راه برون رفت از این مشکلات تحقق شعار اقتصادمقاومتی می باشد که مقام معظم رهبری بارها  بر آن تاکید داشته اند و همه نظامات اقتصادی باید در انجام آن همت گمارند.
 
به گفته رئیسی : اولویت اصلی آستان قدس رضوی ساخت و احداث زائر سرای 24هزار نفری در کنار مضجع مبارک آقا امام رضا(ع) می باشد که هم اکنون در دست ساخت است و بزودی فاز اول آن افتتاح خواهد  شد. و دیگر کمک به محرومان و مستمندان و آسان نمودن زیارت برای همه زائری حریم رضوی می باشد که ممکن برخی از آن در مسیر زیارت زائرین ایجاد گردد.
 
در ابتدای این دیدار تعدادی از  ائمه جمعه و اعضای شوراهای اسلامی بخشها و شهرها به بیان مشکلات فراروی مردم پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها