فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ایمان، وحدت حقیقی کلمه و مدیریت صحیح و اسلامی ولایت فقیه ملت ایران را بزرگ کرد و باعث شد حرف و منطق ما در دنیا قوی ترین منطق شود
کد خبر: ۸۸۲۳۰۹۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان سردار سرتیپ دوم پاسدارحسین معروفی در جمع مردم وبسیجیان درراهپیمایی 22بهمن شهرستان زابل عنوان کرد: امام راحل زهد علوی، تدبیر حسنی و شجاعت و شهامت حسینی داشت چرا که ایشان در اسلام بزرگ شده بودند و به همین خاطر همه می خواهند در قالب امام بزرگ شوند به گونه ای که طبق گفته ی، شهید مطهری ما در امام بزرگ شدیم چون امام(ره) در اسلام بزرگ شده بود.

سردار معروفی تصریح کرد: مردم و امت حزب الله در طول حیات پربرکت امام(ره)، بدون چون و چرا از ایشان اطاعت کردند و به همین واسطه خدای متعال ملت ایران را بزرگ و عزیز کرد.

وی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ایران با همه ی انقلاب ها فرق می کند و مایه ی فخر انبیاء  و اولیاء الهی است به تحلیل این موضوع پرداخت که؛ما قبل انقلاب چه بودیم و بعد انقلاب چه شدیم؟ و ادامه داد: قبل انقلاب هم نماز می خواندیم و روزه می گرفتیم اما زور و ظلم را پذیرفته بودیم یعنی اسلام انقلابی نبودیم در حالی که نهضت عاشورا یعنی اسلام انقلابی بنابراین باید آزاد مرد و مسلم باشیم و به فریاد مسلمین هم برسیم.

فرمانده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: در قبل انقلاب نه تنها مردم و حاکمان صاحب رای نبودند بلکه آمریکا تصمیم گیرنده بود و حتی حیوان آمریکایی به انسان های این مرز و بوم ارجحیت داشت اما امروز به دلیل قدرت ایران، ۶ کشور جهانی قدرتمند دنیا با ما مذاکره کردند.

وی بیان داشت: به دلیل بزرگی و عظمت ملت ایران، دعوای امروز دعوای هسته ای نیست بلکه دعوای ذهن و اندیشه ملت ایران است چرا که کشوری که 38 سال در تحریم بوده اندیشه ی آن تبدیل به دانشمندان هسته ای شده است.

معروفی در ادامه تاکید کرد: خدامحوری، اسلام محوری، ولایت پذیری و روحیه ی استکبار ستیزی دستاورد بزرگ انقلاب است که به وضوح مشاهده می شود. وی با اشاره به اینکه، اتحاد ملی یکی از مولفه های اصلی پیروزی و افتخار ماست تاکید کرد: در سیستان و بلوچستان همه اقشار احساس تکلیف می کنند به طوری که همه مذاهب و گروه های سیاسی، حول ولایت و رهبری صحیح اسلامی عمل می کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هوشیاری، بصیرت، پا به رکاب بودن و در صحنه بودن مردم و امت اسلامی ایران در جهان اسلام بی نظیر، استثنایی و منحصر به فرد است.

وی اظهار داشت: ملت ایران، در حقیقت مردمی هوشمند هستند به طوری که هر زمان که منافع ملی و اعتقادات آنان در خطر بوده در یک جبهه قرار گرفتند بنابراین در زمان های انقلاب، دفاع مقدس، تحریم ها و فتنه 88 حماسه خلق کردند و امروز نیز با حضور در راهمپیمایی ۲۲ بهمن با خلق حماسه ای دیگر چنان سیلی در دهان رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا زدند که در تاریخ ثبت خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای نتایج ارزشمند بسیاری است اما بزرگترین ثمره انقلاب، ولایت و رهبری است که عزت و سربلندی را به ما هدیه داده اند بنابراین با این هوشیاری دشمن جرات به راه انداختن جنگ سرد را ندارد چرا که با این کار به طور حتم شکست سنگینی خواهد خورد.

سردار معروفی در این راستا ادامه داد: دشمن به دلیل ناتوانی در جنگ سرد به جنگ روانی که هزینه ی پایین و قدرت تخریب بالا دارد روی آورده است بنابراین دشمن می خواهد ایمان، محتوای انقلاب و شجاعت را از ما بگیرد.

وی با بیان اینکه، دشمن به دنبال تصرف ذهن ماست ادامه داد: حفاظت و حراست از گفتمان انقلاب وظیفه ی همه ی ماست چرا که این گفتمان به سختی به دست آمده بنابراین انقلابی بودن مهم است اما انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن مهم تر است.

ارسال نظرات