آغاز دو بانده کردن جاده امامزاده شاه ابوالقاسم تا دیر

بوشهر-فرماندار شهرستان دیّر از آغاز عملیات اجرایی دو بانده کردن جاده امامزاده شاه ابوالقاسم تا شهر دیّر در این هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۶۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، اعتماد، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر و یاد امام راحل و شهدای انقلاب اظهار داشت: مجموع پروژه‌های افتتاح شده شهرستان دیّر در دهه فجر امسال  500 میلیارد ریال ارزش دارد و در کنار آن با اعتبار 83 میلیارد ریال عملیات اجرایی چندین پروژه دیگر شروع خواهد شد.

وی در رابطه با دو بانده کردن مسیر امامزاده شاه ابوالقاسم تا دیّر گفت: با توجه به تفاهم‌نامه امضاء شده با شرکت متانول کاوه، کارهای اولیه این پروژه و عملیات خاک‌برداری آن انجام و پیمانکار آن نیز مشخص شده که در این هفته عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار دیّر تصریح کرد: مردم باید از صنایع حمایت کنند و در مقابل صنایع نیز به عنوان پیوست فرهنگی کمک‌هایی به مناطق پیرامونی خود داشته باشند.

اعتماد با بیان این‌که بهره‌برداری از شرکت متانول کاوه غنیمتی برای منطقه است افزود: وجود چنین شرکت‌هایی باعث اشتغال‌زایی جوانان بومی می‌شود و ایجاد شغل و امنیت پایدار را به همراه دارد.

وی یادآور شد: با توجه به طرح های توسعه‌ای در آینده، با توسعه دیگر فازهای این شرکت زمینه اشتغال افراد بیشتری فراهم می‌شود.

انتهای خبر./
ارسال نظرات