گفتگوي اختصاصي خبرنگار سازمان بسیج مساجد و محلات با مهدی عرب اسدی فرمانده پایگاه مقاومت شهیدنقی زاده میامی را در متن زیر می خوانید:
کد خبر: ۸۸۲۳۰۵۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

لطفا خودتان را معرفی کنید و در خصوص موقعیت خود شرح مختصری بیان نمایید؟

اینجانب مهدی عرب اسدی از سال ۱۳۹۳افتخارخدمتگزاری در سمت فرمانده پایگاه مقاومت شهیدنقی زاده رادارم ودرسال ۹۴باتلاش بسیجیان  یکی از پایگاههای برتر در استان سمنان شناخته شدیم وهم اکنون با قوت وقدرت ماموریت های محوله بسیج را به نحو احسن انجام می دهیم.موقعیت مکانی ما درروستای کلاته اسد درغرب شهر میامی قرار می باشد.

-از چه زمانی در حوزه یا پایگاه فعالیت میکنید؟

ازتاریخ ۹۳/۷/۱ در سمت فرمانده پایگاه شروع به فعالیت کرده ام.

-طرح ابتکاری خودتان را معرفی نمایید؟

اجرای جوانه های صالحین در سطح منطقه، این طرح قابلیت هایی از قبیل جذب نوجوانان –حضور جوانه ها در برنامه های جمعی و اثر گذار-راههای اشتغال زایی  در راستای اقتصاد مقاومتی- کادر سازی را بوجود آورد.

-از همکاری کسی در این زمینه استفاده کردید؟

از حوزه مقاومت بسیج قدس-سایر تشکل ها در روستا مانندکانون مسجد وهیئت ها-همکاری روحانی مسجد که در این مسیر ما را یاری و کمک کرده اند.

-الگو و فکر این طرح چگونه تشکیل شد؟

 الگو طرح این طرح از سازمان بسیج می باشد ولی ما سعی کردیم این طرح را بنحو احسن با برنامه های جذاب واثرگذار شروع کنیم وهم اکنون هم ادامه خواهیم داد.

​- در راه اجرای این طرح چه مشکلاتی داشتید و چگونه برطرف نمودید؟

باتوجه به اینکه ما یکی از پایگاههای برتر شناخته شده ایم متاسفانه حمایت لازم جهت این طرح نشده وصرفا بودجه ای که مصوب بوده را، ان هم ۵۰درصد به ما اختصاص داده اند و هنوز نتوانسته ایم اردوی پایانی را برگزار کنیم. نبود مکان مناسب جهت اجرای تخصصی کلاسها-کمبود وسایل کمک آموزشی – اندک بودن مربی متخصص-عدم بودجه کافی از مشکلات ما در این زمینه بود.

-هدف  شما از اجرای این طرح چه بود؟

هدف ما پرکردن اوقات وفراغت نونهالان ومبارزه با جنگ نرم –بصیرت افزایی و ایجاد بستر مناسب جهت رشد وشکوفایی نونهالان بود. این انقلاب و نظام سرباز دلسوز، فداکار و انقلابی می خواهد. باید جوانان در صحنه باشند وبی تفاوت نسبت به جامعه و آینده خود و سایراقشار نباشند.لذافعالیت دربسیج بهترین بستر جهت حفظ این انقلاب می باشد و یک بسیجی هم همواره باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای باشدتا منحرف نشود.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات