خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه قهستان گفت : چرا نباید در مسائل اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشیم این برای این است که دست مسئولین در جیب بیت المال فرو رفته است.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۴۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،حجت الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قهستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و همچنین تبریک پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پر شور مردم ولایمدار بخش قهستان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

 

وی به تبیین روایت پیامبر(ص) در خصوص احترام گذاشتن به خانواده ها پرداخت و گفت: زنان در همه دوران تاریخ نقش بسزایی داشته اند.

 

امام جمعه قهستان به نقش زنان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نقش زنان در پیروزی دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است، زنان دوش به دوش مردان تلاش کردند و امروز خوشبختانه جایشگاهشان رسیده اند.

 

وی اظهار کرد: مسوولیت اصلی زنان، رعایت حجاب و تربیت جامعه است و این جایگاه واقعی و شان و کرامت اولیه زنان است. 

 

حجت الاسلام خزاعی افزود: بانوان امروزی باید از سیره و روش حضرت زهرا(س) در همه دوران درس بگیرند و نقش اصلی خودشان را در جامعه به درستی ایفا کنند.

 

وی در خطبه دوم به پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نکرده و نمی‌تواند غلط انجام دهد.

 

خطیب نماز جمعه قهستان در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از  همه دست اندرکاران برگزاری دهه فجر از مجموعه بسیج و سپاه،روحانیت، مسئولین و  مردم ولایت مدار خطاب به مسئولان گفت: برجام عملیاتی شد پس وعده های دولت چی شد؟!، اینقد دنبال رابطه با غربی ها بودید نتیجه اش چه شد؟!

 

وی افزود: می گفتند همه تحریم ها در روز اجرایی شدن توافق برجام لغو می شوند، تجارت ما آزاد می شود، پول های بلوک شده آزاد می شود، خب چه شد؟!، کدام عزت در نتیجه برجام حاصل شده است؟

 

وی عنوان کرد: از دانش آموزان ابتدایی خواستید برای برجام جشن بگیرد اما امروز جواب دانش آموز ابتدایی را ندارید که بدهید.

 

خزاعی افزود:‌بی شک مسیر برخورد با آمریکا مسیری است که جمهوری اسلامی ایران در طول این سالها طی کرده است و مردم نیز با حضور خود در راهپیمایی پاسخی به شرارت‌ها و تهدیدهای اخیر آمریکا و ترامپ دادند و نشان دادند همراه رهبری و انقلاب هستند و هیچ تهدیدی برای ملت ما کارساز نخواهد بود.

 

 وی با بیان اینکه برخی امروز چهره آمریکا را بزک می کنند، گفت:  امام خمینی(ره) همچنان که در سخنان خود و وصیت‌نامه سیاسی الهی ایشان موجود است آمریکا را مصداق شیطان بزرگ و غیرقابل‌اعتماد می‌دانند، حال چرا عده ای به دنبال تغییر چهره آمریکا هستند؟

 

وی یادآور شد: این ملت هیچ موقع دست از قدرت نظامیشان بر نمی دارند و تا آخرین قطره خون خود از این انقلاب دست بر نخواهیم داشت.

 

امام جمعه قهستان افزود: ما در صنعت های مختلف من جمله نظامی و هسته ای حرفی برای گفتن داریم و با ابر قدرت ها در این زمینه ها رقابت داریم.

 

وی ادامه داد نشود مسئولین این انقلاب را فراموش کنند و دست به سوی آمریکا دراز کنند که این برای ما ننگ است که حتی غذای قطارهای ما توسط خارجی ها تامین شود.

 

خزاعی با بیان اینکه ما در صحنه های مختلف حرف برای گفتن داریم افزود:چرا نباید در مسائل اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشیم این برای این است که دست مسئولین در جیب بیت المال فرو رفته است.

 

وی اظهار داشت: تا خزاعی هست اجازه نخواهد داد منافقین از این تریبون ها استفاده کنند.

 

وی همچنین از تقدیم 120 شهید برای پایداری این انقلاب یاد کرد و گفت:امروز بعضی ها دم از انقلاب و امام و رهبری دم می زنند اما نام شهید مدرس را از سر درب مدارس حذف می کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها