خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون استکبار جهانی با ایجاد گروه تروریستی داعش به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است و بصیرت و دشمن شناسی مردم در مقابل نقشه های شوم دشمنان نقش اساسی دارد.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۴۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی،  در جمع راهپیمایان  22 بهمن شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان اظهار کرد: امروز باید هوشیار باشیم، هر اندازه علم پیشرفت می کند، توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب پیچیده تر می شود.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ از طرف خداوند متعال است و قبل از پیروزی انقلاب در ایران استقلال وجود نداشت چراکه نفر اول مملکت را انگلیسی ها و آمریکایی ها تعیین می کردند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اروپایی ها با حضور خود در ایران منابع الهی را چپاول می کردند، نیروهای مسلح از مردم جدا بوده و به آنها ظلم و ستم می کردند.

 

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب خدمات خوبی در تمام مناطق به ویژه روستاها ارائه شده است، مردم به استقلال دست یافتند و در انتخاب مستقیم مسئولان نقش اساسی دارند.

 

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب دشمنان در برابر مسلمانان احساس حقارت می کنند و به دلیل این حقارت عصبانی هستند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان هرگز بیکار نخواهند نشست و توطئه های جدیدی بر اساس روش های علمی جدید علیه ایران طراحی می کنند چرا که انقلاب اسلامی ایران زخم کهنه ای بر دل استکبار جهانی ایجاد کرد.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه  ایجاد تفرقه یکی از توطئه های دشمنان است، افزود: هم اکنون استکبار جهانی با ایجاد گروه تروریستی داعش به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است  و بصیرت و دشمن شناسی مردم در مقابل نقشه های شوم آنها نقش اساسی دارد.

 

وی اذعان کرد:  کارخانه سیمان باقران در این شهرستان مرزی در شرف راه اندازی است و امسال 200 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی این طرح اقتصادی پیگیری شده است.

 

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد:  هرچه جمعیت بیشتری در نقاط مرزی ساکن باشند به نفع ایران است و خدمات دولت در ماندگاری جمعیت در روستاها تاثیر بسزایی دارد.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاز رسانی به شهرهای طبس مسینا و گزیک شهرستان درمیان در حال انجام است، افزود: گازرسانی به روستاهای پرجمعیت از جمله« بورنگ، نوغاب، گسک و مسک» در دستور کار قرار دارد.

 

وی  ادامه داد: مردم شهرستان درمیان  نمونه بارز وحدت در استان خراسان جنوبی هستند و شیعیان و اهل سنت این شهرستان مرزی با الفت، محبت، همدلی و وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

 

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: مردم این شهرستان قبل از پیروزی انقلاب برای شکل گیری نظام و انقلاب تلاش کردند و بعد از پیروزی انقلاب نیز علمای شیعه و سنی این منطقه در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام در عرصه های مختلف ایستادگی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها