خبرهای داغ:
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی:

بصیرت انقلابی نسخه کوبنده استکبار جهانی است

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی بیان اینکه بصیرت انقلابی نسخه کوبنده استکبار جهانی است، گفت: امروز در جامعه اسلامی خطر منافق بسیار جدی است.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۴۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم آبادی در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر قهستان شهرستان درمیان اظهار داشت: 22 بهمن عید غدیر جمهوری اسلامی ایران و روز بیداری ملت و پیروزی خون بر استکبار است.

 

وی با بیان اینکه امنیت، عرت و آرامش از رحمت های خداوند است، گفت: بنا و هدف خداوند از خلقت انسان این است تا درهای رحمت الهی را به روی خودمان بگشاییم و از آن استفاده کنیم.

 

وی افزود: تشکیل حکومت اسلامی نسخه حیات بخش برای جامعه بشری است.

 

رحیم‌آبادی به رکن های اصلی حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: دهه فجر توسط یک اسلام شناس و قرآن شناس بوجود آمد و امروز نیز توسط یک اسلام شناس و قرآن شناس واقعی اداره می شود.

 

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی به نظر آقای پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: پوتین که یک مسیحی است می گوید: چند سال پیش پوتین رئیس جمهور وقت روسیه برای نخستین بار در طول 30 سال انقلاب به ایران سفر كرد و كسانی كه وی را می‌شناسند می‌دانند كه بسیار چارچوب‌مند و منضبط بر اصول دیپلماسی است که می گوید مسیح را در رهبری ایران دیدم.

 

وی در ادامه گفت: متاسفانه برخی افراد در زمان انتخابات ها حواسشان پرت می شود و هنوز برخی از مسئولین در ولایتمداری نمره قبولی را ندارند در حالی که بعضی از مسئولین خارجی بیشتر از مسئولان داخلی به منویات رهبری توجه دارند.

 

رحیم‌آبادی با بیان اینکه برخی از افراد تنها به قسمتی از قرآن عمل می کنند، گفت:خداوند در قرآن می فرماید که این افراد فاسق هستند.

 

وی اضافه کرد: عربستان سعودی اسلام آمریکایی دارد و نباید بگذاریم استکبار به کشور نفوذ کند.

 

به گفته وی، خداوند در قرآن به دشمن شناسی و دشمن ستیزی تاکید دارد و مرگ بر آمریکا و... از مبانی مسلم و قطعی قرآن است.

 

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تنها گروهی که می‌تواند مردم را از راه بدر کند منافقین هستند، افزود: منافقان خطرناک‌ترین دشمنان زمان هستند.

 

وی بابیان اینکه منافق زبان‌باز و منافق دانشمند از خطرناک‌ترین منافقان هستند، بیان داشت: امروز در جامعه اسلامی خطر منافق بسیار جدی است.

 

رحیم آبادی با اشاره به اینکه نفوذ به معنای این است که نفاق با ظاهرسازی جایگاه‌های کلیدی جامعه را به دست آورد، افزود: بصیرت انقلابی نسخه کوبنده استکبار جهانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها