یک فعال دانشجویی در گفت‌وگو با «بسیج»:
آرمان محمدیان گفت: دولت در مقابل نقض فاحش برجام توسط امریکا قصد ماست مالیزاسیون این خسارت محض را دارد تا حداقل سبد رای خود را در سال 96 به همان میزان سال 95 حفظ کند.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۱۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

آرمان محمدیان فعال دانشجویی دانشگاه آزاد تهران جنوب در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات رییس جمهور مبنی بر این که «انتخابات چقدر ارزش دارد كه از حالاشروع به معصيت خدا كنيم؟ »، گفت: باید به این نکته توجه داشت که آقاى روحانى نزديك به يك سال است كه تداركات فعاليت‌هاى انتخاباتى خود را فراهم کرده است.

وی در ادامه افزود: تغييرات در ٤ ماه اخير در عزل و نصب فرمانداران در شهرستان ها و انتصاب آقاى نجفى به عنوان مسئول انتخابات شوراها نشان از این موضوع دارد که فعاليت هاى انتخاباتى رییس جمهور بیش از پیش قوت گرفته است.

محمدیان اظهار داشت: اکنون با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و حساسیت دو چندان این دوره از انتخابات شوراها باید به این نکته نیز توجه داشت که نقش انتخابات شوراها به اندازه انتخابات رياست جمهورى پر رنگ شده است و نباید از آن غافل شد.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: سخنان آقاى روحانى مبنى بر اينكه فضای کشور را انتخاباتى نكنيم، كاملاً با عمل و تيم رسانه‎ای و تبلیغاتی خود متفاوت است و مشخصاً حرف و عمل مجموعه دولت كاملاً متناقض است.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی و فاصله سه ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری و عدم اشکال جدی بر انتخاباتی شدن فضای کشور، یادآور شد: اگر امام خامنه‎ای اوايل سال ٩١ تأكيد بر تاخیر در ایجاد فضاى انتخاباتى در کشور داشتند، به علت آن بود که از تشدید تخریب کاندیداها و میدان دادن به رسانه های بیگانه، ضد انقلاب و معاد نظام جلوگيرى کنند اما به نظر بنده اکنون اینگونه نیست.

این فعال دانشجویی گفت: برخی جریان های سیاسی در داخل و خارج کشور با استفاده از رسانه های مجازی و خصوصا پیام رسان‎ها در جهت تخریب و متشنج کردن فضای انتخابات در سه ماهه مانده تا انتخابات را دارند، که تاکنون به لطف خدا این جوسازی ها با حضور نیروهای انقلابی و حزب الهی در فضای رسانه ای کشور خنثی شده و اجازه فعالیت هایی با ماهیت هایی که غالبا با هدف ناسالم نشان دادن انتخابات در کشور و مهندسی جلوه دادن انتخابات در جمهوری اسلامی را دارند را نداده است.

محمدیان، خاطرنشان کرد: رییس دولت یازدهم فضای کشور را انتخاباتی کرده و خیلی جالب است از اینکه فضای کشور انتخاباتی شود به این اندازه ناراحت و مکدر شده است، آقای روحانی سعی در اثرگذاری بر جامعه دارد و همه نقادان عملکرد دولت یازدهم را متهم به انتخاباتی کردن زود هنگام فضای کشور می داند؛ این گونه عملکرد و فعالیت رسانه ای در جهت جلب نظر افراد برای بدست آوردن پایگاه اجتماعی از دست رفته دولت است.

وی در پایان گفت: دولت یازدهم که همه تخم مرغ های خود را در سبد برجام چیده بود، اکنون با عدم حصول توفیق در قضیه برجام و به اصطلاح دبه کردن طرف امریکایی و سکوت معنادار 1+5 در مقابل نقض فاحش برجام توسط امریکا قصد ماست مالیزاسیون این خسارت محض را دارد تا حداقل سبد رای خود را در سال 96 به همان میزان سال 92 حفظ کند.


ارسال نظرات