سرگرد پاسدار مصطفی ترابی گفت: حضور شما در این راهپیمایی خط بطلانی بود بر یاوه گویی های استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انها را از گفته ها، تهدیدات و شعارهایشان ناامید کردید و به آنها ثابت کردید که در خیال و توهم هستند.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۶۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد به مناسبت حضور پرشور و حماسی مردم اشتهارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد که به شرح ذیل است؛ 

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر یاوه گویی های استکبار جهانی بود

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مردم شریف و انقلابی شهرستان اشتهارد؛

حضور حماسی و تاریخی شما  در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر این پیام را به دشمنان اسلام و قرآن رسانید که انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی است و نشان از آزادی و استقلال انسانهای بزرگ مرد است.

ای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، شما ثابت کردید که تا پای جان از نظام و انقلاب اسلامی ایران دفاع خواهید کرد و به بیگانگان و استکبار جهانی اجازه دخالت در امور داخلی کشور ایران اسلامی را نخواهید داد.

حضور شما در این راهپیمایی خط بطلانی بود بر یاوه گویی های استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انها را از گفته ها، تهدیدات و شعارهایشان ناامید کردید و به آنها ثابت کردید که در خیال و توهم هستند.

لذا بر خود لازم و واجب می بینم که از حضور حماسی شما مردم انقلابی و غیور ،نهایت تقدیر و تشکر را به جای آورم و انشاا… که خداوند متعال به ما نیرو و توان انجام خدمت به شما مردم عزیز  را عنایت فرماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سرگرد پاسدار مصطفی ترابی
فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد

ارسال نظرات