حجه الاسلام غلامی در گفتگویی به مناسبت گرامی داشت انقلاب اسلامی:
در حقیقت انقلاب اسلامی ادامه بعثت رسول خدا و قیام نهضت سیدالشهداء(ع) است که برای پی بردن به هویت انقلاب اسلامی می توان به نوع شعار آن توجه و تامل داشت.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۵۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی در گفتگویی به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ریشه در دین داشته و بر اساس آیات قرآن و  روایات ائمه اطهار (ع)بنا شده است.
 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه کربلا افزود: در حقیقت انقلاب اسلامی ادامه بعثت رسول خدا و قیام نهضت سیدالشهداء(ع) است که برای پی بردن به هویت انقلاب اسلامی می توان به نوع شعار آن توجه و تامل داشت.
وی با یادآوری اینکه نهضت انقلاب اسلامی از سال 41 و 42 با شعار الله و اکبر و لا اله الا الله شروع شد تصریح کرد: همانگونه که پیامبر از جانب خدا  با شعار لا اله الا الله  در جزیره العرب قیام کرد  در می یابیم انقلاب اسلامی ای که با همان شعار بپا خاست، هم دارای هویتی الهی و ارزشی است.
حجه الاسلام غلامی اظهار کرد: مردم انقلابی ما در سخت ترین شرایط  و مبارزه، "حسین حسین شعار ماست"سر می دادند که دلالت بر هویت انقلاب ما بر اساس قیام ابا عبدالله الحسین(ع) دارد.
مقام مسئول در سپاه کربلا  با اشاره به اینکه  اولین کسان یاری رسان دین خدا در دوره پیامبر اسلام(ص) اصحاب بودند بیان کرد: اصحاب رسول الله حتی در غربت پیامبر(ص) در راه خدا  زیر شکنجه ها، محاصره های اقتصادی که پوست بر استخوان می چسبید ایستادگی، مقاومت، ایثار و فداکاری داشتند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از وعده خدا در قرآن کریم، مبنی بر پیوستن قومی به دین پیامبر اسلام اشاره کرد و عنوان داشت: انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که کشور های مسلمان، علی رغم داشتن منابع عظیم ثروتی دنیا،  تابع قانون هایی مثل کاپیتالیسون بوده و زیر پای بیگانگان، استعمار و استکبار لگد مال شده و هیچ عزت و احترامی نداشتند.
 وی با بیان اینکه در  حالیکه دین اسلام  غیر مسلم را  برای سرپرستی بر مسلمان از طریق ازدواج با دختر مسلمان جایز نمی داند، حکومت هایی در جوامع اسلامی حاضر می شدند  تا مردم و جامعه آنان زیر سلطه استکبار و استعمار قرار داشته باشند!
 حجه الاسلام والمسلمین غلامی افزود: دشمنان هوشمندانه  و با برنامه، آنقدر از دین و اسلام بد گفتند، که حتی جامعه دینی و اسلامی هم تا حدودی باور کردند که دین افیون جامعه است، لذا بسیاری در زندانها، کمونیست و یا مارکسیت شده و علت عقب ماندگی را دین و اسلام معرفی کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا تصریح کرد:  در این شرایط  و در زمانه ای که جهان بر سر دو راهی غرب و شرق  گیر افتاده بود امام (ره)  با قیام خود اصل " نه شرقی، نه غربی" را حاکم کرد و استقلال را برای عزت مردم انقلابی رقم زد که به عنوان پدیده و معجزه قرن نام گرفت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها