راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان سیروان، که روز جمعه پرشکوه تر از سال های قبل برگزار شد، از برخی حاشیه های به یاد ماندنی بی نصیب نبود.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۴۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳


 

به گزارش خبرگزاری بسیج، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان سیروان، که روز جمعه پرشکوه تر از سال های قبل برگزار شد.

مردم خداجو و همیشه در صحنه شهرستان سیروان که در ده روز گذشته با شرکت در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی که در مناطق مختلف این شهرستان شرکت کرده بودند، با حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر عشق و ارادت خود را به آرمان های نظام و تجدید پیمانی دیگر با ولایت ثابت کردند.

راهپیمایی امروز 22 بهمن ماه که از ساعت 11 صبح در مرکز شهر لومار آغاز شده بود مملو از جمعیتی بود که از ابتدای صبح خود را به جوار شهدای گمنام این شهر رسانده بودند و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته و با شعارهای«الله‌اکبر»، « لا اله الا الله»،«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «گزینه‌های روی میز ما، مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر فتنه گر»، « حزب فقط حزب علی، رهبر فقط خامنه‌ای»و دیگر شعارهای انقلابیخشم و انزجار خود را از دشمنان و استکبار جهانی نشان دادند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان سیروانی در این روز نشان داد که نسل جوان نشان دهنده عشق و پایبندی به انقلاب و از موهبت هایی بود که عزم ما را در ادامه پیشرفت وآبادانی کشور راسختر کرد.

با دمیدن آفتاب بیست و دومین روز از بهمن ماه 95، چهره سیروان تغییر کرد و مردم حال و هوای دیگری پیدا کرده بودند، مردمی که در سی و هشتمین جشن تولد انقلابشان برای خلق حماسه ای دیگر لحظه شماری می کردند.

خیل مردم انقلابی شهرستان سیروان با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قبل از راهپیمایی تجدید میثاقی باشهدای گمنام داشتند.

حضورخانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران جلو ای زیبا به راهپیمایی 22بهمن داد.

در این حماسه حضور صدای دانش آموزان مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه طنینی خاصی به این راهپیمایی داد.

در کنار مردم اما یه کمپ مربوط به جمعیت هلال احمر دائر گردیده بود که به مردم ویزیت رایگان ارائه میداد.

در مسیر راهپیمایی، جمعیت راهپیما در جهت نشان دادن تنفر خود از استکبار پرچم های آمریکا و اسرائیل را در میدان اصلی شهر به آتش کشیدند.

امروز همه با یکدیگر مهربان بودند، نه کسی از شلوغی گلایه ای داشت و نه کسی عجله ای برای بازگشت، امروز میدان و بلوار امام (ره) در شهر لومار به قلب تپنده شهرستان سیروان تبدیل شد و هرچه هم جمعیت رو به فزونی می رفت امیدها در دل بیشتر زنده و چشم ها از خوشحالی بیشتر برق می زد.

آری؛ در ۲۲ بهمن امسال سیروان، شور و شعور باز هم در هم آمیخت و مردم وفادار و انقلابی این دیار، بار دیگر با مشت های گره کرده خود و فریادهایی که بر سر استکبار جهانی فرود آوردند، علاوه بر آنکه موجب استحکام پایه های انقلاب اسلامی را بیش از پیش فراهم آوردند، دشمنان را نیز ناامیدتر از قبل کردند.

امروز، نه سیروان بلکه تمامی این سرزمین اسلامی، میثاق نامه ولایت را با حضور حماسی خود امضا کردند و درسی فراموش ناشدنی به دشمنان و پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های آنان دادند.

مردم انقلابی سیروان به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان همزمان با سایر نقاط کشور برای تجدید پیمان با آرمان ‌های امام (ره) در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با حرکت حماسی خود شکوه خاصی را خلق کردند.

بسیاری از کودکان و نوجوانان نیز همراه با والدین خود بر روی صورت خود، پرچم سه رنگ ایران را نقاشی کرده اند و برخی از آنان با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی در مسیر راهپیمایی حضور داشتند.

راهپیمایی کنندگان در 22 بهمن ماه خشم و انزجار خود را از استکبار با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل نشان دادند.

 
 
 
ارسال نظرات