سید کریم مصطفوی در گفت‎وگو با «بسیج»:

با لبخند زدن به استکبار مشکلات حل نمی‌شود

عضو شورای مرکزی سازمان بسیج عمران و معماری استان گیلان گفت: با لبخند به استکبار جهانی هیچ کدام از مشکلات کشور حل نمی شود.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۹۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

سید کریم مصطفوی عضو شورای مرکزی سازمان بسیج عمران و معماری استان گیلان و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور با اشاره به سخنان سردار غیب پرور مبنی بر اینکه: «نفرین بر کسانی که به آمریکا لبخند می‌زنند» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، گفت: با لبخند به استکبار جهانی هیچ کدام از مشکلات کشور حل نمی شود.

وی در ادامه افزود: طی این 38 سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‎گذرد، بارها مشاهده کرده ایم امریکایی ها به جز خصومت با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی چیز دیگری را در اندیشه و عمل خود نداشته اند.

مصطفوی اظهار داشت: تحریم ها و تهدیدهای مقامات جدید امریکا نیز این موضوع را عیان کرد که مذاکرات و برجام، ضامن عدم تحریم ها و یا به عبارتی تشدید تحریم ها علیه ملت ایران نخواهد بود؛ در گذشته مقامات امریکایی بهانه غیر صلح آمیز بودن برنامه های هسته ای ایران را داشتند و امروز هم بهانه توان دفاعی موشک های ایرانی؛ امریکایی ها برای فشار هر روز با بهانه ای جدید تحریم ها و تهدیدات خود را علیه ملت ایران مطرح می کنند و اصلا قابل اعتماد نیستند.

عضو شورای مرکزی سازمان بسیج عمران و معماری استان گیلان با اشاره مذاکرات و قراردادی موسوم به برجام افزود: مذاکره با امریکا و 1+5 و برجام هم تاثیری در پیشرفت و شکوفایی اقتصادی کشور نداشته است، بنده می توانم بگویم که وضعیت اقتصادی کشور در این مدت بهتر نشده که هیچ، بدتر از قبل هم شده است. 

 مصطفوی با اشاره بر فرمایشات امام خامنه ای در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: ایشان فرمودند که به این مذاکرات خوشبین نیستند، این موضوع را رهبر انقلاب با درایت و شناخت دقیقی که از امریکایی ها داشتند عنوان کردند بعد ها هم دیدیم که همین شد، امریکایی ها چندین بار بدعهدی و نقض برجام کردند و همه وعده هایی که داده شده بود، حرف و سرابی بیش نبود.  

وی با عنوان این که برخی مسئولان اعلام می کنند تحریم ها برداشته شده است، گفت: تحریم ها فقط بر روی کاغذ برداشته شده است و هیچ یک از تحریم ها به صورت عملی و آنگونه که ما در بطن و پیکره جامعه مشاهده می کنیم برداشته نشده است. 

عضو شورای مرکزی سازمان بسیج عمران و معماری استان گیلان با انتقاد از نادیده گرفتن ظرفیت های داخلی افزود: دولت یازدهم باید به ظرفیت های داخلی توجه کند، ما اکنون در سازمان  بسیج  عمران و معماری استان گیلان از مهندسان جوان و خبره ای برخوردار هستیم که توانایی فعالیت های بسیاری را در کشور دارند، اما در این دولت آن ها به کار گرفته نمی شوند و به این جوانان میدان نمی دهند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معشیتی که در کشور وجود دارد اظهار داشت: راه حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده از ظرفیت های داخلی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است، لذا دولتمردان باید از ظرفیت های داخلی و با استفاده از جوانان تحصیل کرده کشور که هر کدام متخصصان حوزه فعالیت های خود هستند و از علم و دانش روز دنیا آگاهی دارند، استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار