سرمای زمستان با یاد شهید مدافع حرم در حماسه راهپیمایی 22 بهمن قائمشهر به گرما تبدل شد

روح بلند محمد بلباسی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان امروز نظاره‌گر خلق حماسه توسط مردان و زنان این خطه است و سایه حضورش گرمابخش این حماسه خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۵۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با وزیدن  موسم ۲۲ بهمن ، فجرآفرینان دهه پنجاه بار دیگر دست در دست فرزندان و کودکان خود راهی خیابان‌ها شدند تا با مشت‌های گره کرده خود دندان یاوه گویان و بدخواهان غرب و شرق را در هم شکسته و  با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدا و انقلاب عهد و میثاقی دوباره ببندند.

شور و شوق مردم آن‌چنان گرما و حرارتی ایجاد کرد که سرما و باران را هم خجل زده کرده است.

مردم شریف و انقلابی شهرستان قائم‌شهر همگام با سایر مردم در سراسر ایران فوج فوج به خیابان‌ها آمدند تا حماسه ۲۲ بهمن ۵۷ را زنده کنند و به همه خناسان و بدخواخان این نظام ثابت کنند که نه تنها آمریکا بلکه هیچ کدام از ایادی کفر نمی‌توانند غلطی کنند و انقلاب و آرمان‌های امام هیچ‌وقت کهنه و فراموش نخواهد شد.

از نخستین ساعات شروع راهپیمایی در شهرستان قائم‌شهر خیابان‌های منتهی به حسینیه عاشقان ثارالله از مردان، زنان و کودکانی پر شده بود که همه با یک هدف و آنهم اعتلای انقلاب اسلامی به باران و سرمای هوا هم توجهی نکردند و با هرسیله‌ای که بود خود را به محل راهپیمایی می رساندند.

قطعاً روح بلند محمد بلباسی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان امروز نظاره‌گر خلق حماسه توسط مردان و زنان این خطه است و سایه حضورش گرمابخش این حماسه خواهد بود.

فرماندار قائم‌شهر در حاشیه راهپیمایی گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه ۲۲ بهمن یاداور از خودگذشتگی مردان و زنانی است که رفتند تا ما در زیر سایه انقلاب زندگی کنیم، گفت: وظیفه ما به عنوان نسل قدیمی‌تر این است که با حضور خود به نسل جدید این پیام را منتقل کنیم که انقلاب و آرمان‌های امام همیشه زنده و جاوید خواهد ماند.

مهدی محمدی حضور مردم قائم‌شهر در حماسه امروز را پرشور برشمرد و افزود: مردم همیشه در صحنه شهرستان امروز گسترده تر از سال‌های قبل در این راهپیمایی شرکت کردند و از ساعت‌ها قبل منتظر آغاز این حماسه بودند.

وی در پایان گفت: نه تنها آمریکا بلکه همه دشمنان و بدخواهان انقلاب باید بدانند که تا جان در بدن داریم پشتیبان و حافظ این انقلاب هستیم چرا که خون‌های زیادی ریخته شد تا این نظام با اقتدار باقی بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار