خطیب جمعه باخرز گفت: حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی بر یاوه‌گویی های عربده‌کشان خارجی بود که معادلات آنها را به هم زد.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۳۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی امجدی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع امام علی (ع) باخرز برگزار شد، با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان و تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه (س)، به زمینه‌های پیروزی انقلاب در دهه فجر اشاره کرد و گفت: اطاعت پذیری مردم از خدا و ولایت، زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد و تا امروز، دشمنان و متکبران و ابرقدرت‌های پوشالی را روزبه‌روز ذلیل‌تر  و ضعیف‌تر کرده است. راهکار حفظ و تقویت انقلاب، عمل به همین دستورات خدا در قرآن است که در قالب  و قاعده ولایت حرکت کنید.

وی افزود: مسیر اتصال به پروردگار متعال، از راه ولایت است و هر مسیری غیر از مسیر ولایت، انحراف از مسیر پروردگار است. انقلاب اسلامی ایران با دست‌خالی و حضور مردم در کنار رهبری امام راحل (ره) و عنایت پروردگار متعال به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام امجدی زاده ادامه داد: باید جلوی افرادی که تحت نفوذ دشمن قرارگرفته‌اند و عقایدی خلاف نظر رهبری دارند را گرفت. اگر یاد بگیرند و رسم کنند که در انقلاب اسلامی، کسی خلاف نظر رهبری و ولایت‌فقیه حرف بزند، هم اطاعت از ولایت مخدوش شده و هم نوعی تقابل با پروردگار متعال اتفاق می‌افتد.

خطیب جمعه باخرز با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: سیل حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، هم به دشمنان عربده‌کش خارجی را که حرف‌های گزاف می‌زنند، هشدار عملیاتی داد و معادلاتشان را به هم‌ریخت و هم خس  و خاشاک‌های دروغ‌پرداز در مسیر انقلاب را بر خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها