خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه زیرگوه گفت: مهم ترين نقشه ي دشمن اثرگذاري بر فرهنگ و مباني اعتقادي و ارزشي ملت ها است .
کد خبر: ۸۸۲۲۸۳۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، مراسم بزرگداشت سالروز عمليات غرور آفرين والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه در محل نماز خانه ناحيه برگزار شد.

ميري فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه زيركوه ضمن تبريك دهه مبارك فجر به ايراد سخنراني در جمع كاركنان ناحيه زيركوه با موضوع نفوذ پرداخت.

ميري با بيان اينكه يكي از مهم ترين نقشه هاي دشمن اثرگذاري برفرهنگ و مباني اعتقادي و ارزشي ملت هاست افزود: دشمن و استكبار جهاني به سركردگي امريكا و رژيم غاصب صهيونيسيتي از همان ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ايران  همواره به اين فكر بوده كه با تأثير گذاري بر فرهنگ و ارزشهاي اعتقادي مردم و مسئولين زمينه نفوذ خود را در ايران اسلامي پياده كند.

فرمانده ناحيه زيركوه با بيان اينكه فرهنگ از اقتصاد و سياست مهمتر است افزود: اگردشمن بتواند فرهنگ و باورهاي مسئولين ما را تحت تأثير خود قرار دهد ،با تأثير گذاري بر مسئولين هم اقتصاد و برنامه هاي اقتصادي ما رنگ و بوي غربي و غير بومي مي گيرد و هم شيوه اداره كشور دچار انحراف از مسير واقعي و اهداف ناب اسلام خواهد شد.

وي با بيان اينكه دشمن با جذب نخبگان و دانشجويان ما در صدد تأثيرگذاري بر افكار آنان است ،گفت: دشمن با جذب نخبگان و دانشجويان ما در صدد تأثيرگذاري بر افكار آنان است و با جذب انان در مراكز دانشگاهي خود سعي مي كند انان را با ديدگاههاي خود آموزش دهند و بعد ازين كه به كشور برگشتند بجاي اينكه به فكر خدمت به هموطنان خود باشند گاها تبديل به مهره اي براي بيگانگان مي شوند و باعث تشويش اذهان عمومي مي گردند.و بجاي اينكه قران و نهج البلاغه و احاديث ائمه (ع) را براي دانشجويان و مردم تشريح كنند نظر نظريه پردازان و پرفسور هاي غربي را بيان مي كنند.وپخش كليپ از ديگر برنامه هاي اين جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها