خبرهای داغ:
امام جمعه موقت فردوس گفت: خط قرمز ما ولایت مطلقه فقیه است و به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم این خط را بشکند و امروز نیز حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۱۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی غلامی در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: اگر کسی به میدان تقوا ورود پیدا کند، خداوند راهی برای فرار از مشکلات بر سر راه او قرار می‌دهد بنابراین تقوای الهی گره‌گشا است.

وی در ادامه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهراو با تاکید بر سبک زندگی فاطمی عنوان کرد: هرکس که پیروی از زندگی اهل بیت کند نجات می یابد و هرکس این زندگی را الگوی خود قرار ندهد یقینا روزی سقوط خوهد کرد. 

غلامی افزود : رفتار محبت‌آمیز با والدین، آسان‌گیری ازدواج، تفاهم در زندگی مشترک، خوب شوهرداری کردن، توجه ویژه به تربیت فرزندان و بندگی و عبودیت خدا از جمله ویژگی‌های حضرت زهرا(س) بود و آن حضرت که خود مصداق بارز جهاد کبیر بود با بصیرت در برابر جنگ نرم دشمن ایستاد و به شهادت رسید.

ایمان و تقوا نشانه ایستادگی در برابر جبهه استکبار

امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس، ایمان و تقوا را دو نشانه ایستادگی در برابر جبهه استکبار و شیاطین انس و جن دانست و تصریح کرد: اگر ایمان و تقوا به میدان آمد دیگر هیچ خوف و اندوهی در زندگی انسان مومن و باتقوا وجود ندارد.

غلامی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در 22 بهمن گفت : حضور مردم در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی باعث تولید قدرت می شود و هرچه حضور مردم در صحنه بیشتر باشد، قدرت انقلاب و نظام بیشتر می‌شود.

وی با تبریک 22 بهمن‌ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برانداختن یک بنای سلطنت موروثی ظالمانه با سابقه چند هزار ساله و نیز ایجاد حکومت نظامی بر اساس تفکر اسلام ناب محمدی را دو اتفاق مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه موقت فردوس گفت: خط قرمز ما ولایت مطلقه فقیه است و به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم این خط را بشکند و امروز نیز حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است.

غلامی، استقلال خواهی و قطع وابستگی به جبهه استکبار و حفظ تمامیت ارضی کشور، عدم وابستگی به بیگانگان در همه عرصه‌ها، حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، حاکمیت اسلام بر جامعه، آزادی بیان و قلم و نیز ترویج اسلام ناب محمدی را از جمله اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و از جوانان خواست تا همواره اهداف و شعارهای اصلی انقلاب را مورد توجه قرار دهند و آن را حفظ کنند.

 استقلال اقتصادی یعنی توجه به اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از زیاده خواهی

امام جمعه موقت شهرستان فردوس در توضیح استقلال فرهنگی کشور گفت: استقلال فرهنگی یعنی رعایت سبک زندگی اسلامی و این که گاهی به مسئولان فرهنگی خطیب نماز جمعه ای تذکر می دهد تنها به خاطر جلوگیری از فتنه اندازی فرهنگی توسط دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی با اشاره به  استقلال سیاسی و نقش 30 درصدی تحریم ها بر اقتصاد کشور گفت: 70 درصد مشکلات اقتصادی به خاطر برنامه ریزی بد و عدم حمایت از تولید داخلی است .

امام جمعه موقت گفت : استقلال اقتصادی یعنی توجه به اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از زیاده خواهی برخی از آقایان که متاسفانه برخی در گمرک ها قوی حضور پیدا نمی کنند تا با آتش زدند اجناس قاچاق در مقابل این ضرر ملی بایستند.

وی در خصوص آزادی بیان و قلم گفت: آزادی بیان به معنای حمله به انقلابیون و میدان دادن به دشمن نیست بلکه آزادی بیان یعنی نقد منصفانه  و در چراچوب قانون حرف زدن است .

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها