خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

ریشه انقلاب فرهنگی و الهام گرفته از انقلاب پیامبر اسلام

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: ریشه انقلاب اسلامی با استناد به آموزه های دینی و مذهبی، فرهنگی بوده و از انقلاب جهانی پیامبر اعظم الهام گرفته شده است.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: امام خمینی(ره) بر مبنی انقلاب پیامبر گرامی اسلام وبا ایمان و اعتقاد راسخ به مردم، توکل به خدا و اعتماد به نفس وارد میدان مبارزه با طاغوت شد.
وی دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف چشمگیر خواند و اظهار داشت: این دستاوردها با عملکرد رژیم گذشته قابل قیاس نیست و اگر عده ‌ کمی از سکولارها در مسیر انقلاب سنگ اندازی نکنند، این انقلاب با صلابت از گذشته به راهش ادامه می دهد.
آیت الله مجتهدشبستری با قدردانی از حضور پرشور و با عظمت مردم ایران به خصوص مردم تبریز در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: آذربایجان و تبریز همچون سال های گذشته امروز نیز با حضور خود رهبر انقلاب را خشنود کردند.
وی ویژگی های انقلاب را منحصر به فرد دانست و افزود: تاکنون نهضت ‌ها و انقلاب‌ های متعددی در جهان اتفاق افتاده ولی انقلاب اسلامی ایران قابل مقایسه با دیگر انقلاب ها نیست چراکه امروز با گذشت 38 سال، همچنان مردم با وحدت در راهپیمایی شرکت کرده و حضور خود را به نمایش گذاشتند.
آیت الله شبستری استقلال را از دستاوردهای مهم انقلاب عنوان و اظهار کرد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب بر سر زبان ها بوده و اکنون نیز باید باشد.
این عضو خبرگان رهبری، ولایت فقیه را دستاورد مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امنیت امروز کشور به علت وجود ولایت فقیه است که نظم و انسجام را حاکم کرده و ما باید قدردان وجود رهبری باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار