رئیس مجمع عالی بسیج گیلان دلیل مشکلات در عرصه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و چالش های موجود را بی مسئولیتی مسئولان و غیر انقلابی بودن آنها اعلام کرد و افزود: اگر یک انقلابی که دین در برابر انقلاب و آرمان های انقلاب دارد مسئولیت را بر عهده گیرد این صحنه ها پیش نمی آید.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۴۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از خمام، نظر علی علیزاده در سخنرانی در جمع مردم روستای مرزدشت خمام که در مسجد جامع این روستا برگزار شد با بیان اینکه حال امت ما شرح آیه ۴۱ سوره مبارکه حج است اظهار داشت: خداوند در این آیه می فرمایند: به کسانی که در زمین هستند نعمات و امکانات ویژه ای می دهیم یکی از نعمات خواندن نماز است که این امکان را خداوند به همه نمی دهد بلکه به بندگان خاص می دهد.

وی با اشاره به اینکه نعمت انقلاب اسلامی موهبتی از جانب خداست افزود: در سال 1357 که ملت با اتحاد به خیابان ها آمده و قیام کردند یک خواست مشترک داشتند و آن شکل گیری نظام انقلاب اسلامی بوده است.

علیزاده با اشاره به اینکه  انقلاب هدیه خداوند است گفت: قیام امام راحل(ره) در سال 1341 به دلیل عدم یکپارچه شدن مردم با سرکوب رژیم شاهنشاهی مواجه شد و با اتحاد در سال ۱۳۵۷ خداوند انقلاب مقدس را پیروز کرد.

وی با تاکید بر اینکه خداوتد متعال این نعمت را نصیب همگان نمی کند اعلام کرد: نعمت انقلاب از آن کسانی بوده است که آمادگی آن را داشته باشند هرگاه آمادگی قلبی به وجود آید نعمت خدا حتمی است و با اراده خداوند و خواست امام راحل(ره) مردم در پای صندوق های رای و با قیام و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه با لطف و عنایت خدا ملت ۳۸ سال نظام را در مقابل دشمنان حفظ کرده اند تصریح کرد: نعمت خداوند جهت پایداری نظام مستمر باقی می ماند و  یکی از ذکر های شکر نعمت خداوند نماز و ذکر یاد خداوند متعال است.

شاخصه اصلی نظام اسلامی اطاعت از خدا و خدمت برای خلق خداست

علیزاده یاد خدا را امر خداوند در اطاعت از وی دانست و عنوان کرد: مهمترین اذکار الهی اطاعت از خداوند و اجرای فرامین او و دیگری زکات و دست گیری و کمک به مردم در قالب پرداخت علم، پول و یا ارائه خدمت و تخصص است.

وی شاخصه اصلی نظام جمهوری اسلامی را اطاعت از خدا و خدمت برای خلق خدا عنوان کرد و تاکید کرد: چارچوب حرکت انقلاب اسلامی اطاعت از خدا و خدمت به مردم ایران بوده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر اینکه خداوند قدرت مطلق است افزود: امام (ره) در مقابل ابر قدرت های جهانی برای دفاع از دین ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) متصل به قدرت الهی که قدرت تمام هستی دنیا دست اوست بوده اند تصریح کرد: با اراده خداوند بارش برف که نعمت است در مکانی خرابی به بار می آید و بی کفایتی برخی مسئولان با بارش برف چند روز گذشته که منجر به یک هفته قطعی برق و آب و بسته شدن جاده ها شد نمایان گردید.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به بارش برف در استان های هم جوار مثل اردبیل، تبریز، آذربایجان های غربی و شرقی گفت: ما در استان گیلان دو تجربه برف سنگین داشته ایم که اگر از آن تجربه استفاده می کردیم الان نباید به این مشکل بر می خوردیم.

علیزاده ادامه داد: با تکیه بر قدرت خدا بر بی مسئولیتی برخی مسئولان که هیچ در مقابل ابرقدرت های جهان ایستادگی خواهیم کرد و شجاعت و ایستادگی امام راحل(ره) را الگو قرار خواهیم داد.

وی با استناد یکی از جاسوسان سیا که برای پنتاگون نوشته است در منطقه ما هیچ نوع سلاحی نمی توانیم پیدا کنیم که با آن امام(ره) را بترسانیم خاطرنشان کرد: امام (ره) ملتی را تربیت کرده اند که در این 38 سال نشده که یک بار ترس به دل خود راه ندادند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان دلیل تهدیدات و همه فشارها را توطئه دشمن جهت ترساندن ملت اعلام کرد و گفت: آن روزی که درسازمان امنیت برای ما قطعنامه صادر کردند خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در شمران تهران در گزارشی نوشت من در تهران هستم و هیچ خبری نیست.

علیزاده افزود: اوباما با گفتن اینکه تمام گزینه ها روی میز است مردم در راهپیمایی 22 بهمن همان سال به وی پاسخ دادند که گزینه های ما نیز روی میز است و امتی که متکی به خداوند می شود همه قدرت های عالم در مقابلش هیچ است.

عدم اطاعت از دشمن واجب است

وی ایستادگی جلوی کسانی که جلوی مسیر الهی را می بندند و مسیر انحرافی نشان می دهند را ضروری دانست و گفت: باید در مقابل آنها ایستاد و نهی از منکر کرد باید پیوسته به این ها تذکر داده بشود تا از خدا اطاعت بکنند مطیع دشمن نباشید.

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد کبیر خود قرآن کریم است تصریح کرد: عدم اطاعت از دشمن واجب است.

علیزاده با اشاره به اینکه امروز عده ای تلاش می کنند در مقابل دشمن عقب نشینی کنیم خاطرنشان کرد: این ها باید بدانند که این راه غلط است باید امر به معروف بشوند تا برای دعوت به اطاعت ازخدا وبرای خدمت به مردم آماده شوند.

وی نعمات جمهوری اسلامی را بی شمار بیان کرد و گفت: یکی از نعمت های انقلاب امنیتی است که در کشور وجود دارد در حالی که دورتا دور کشور ما بمب، موشک، انفجار و کشتار فرا گرفته است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه دشمان دور تا دور ما را محاصره کرده اند و جرات برخورد با ما را ندارد تاکید کرد: کسانی که در میدان امنیتی و دفاعی هستند پنجه در پنجه دشمن نهاده اند سیلی محکمی به صورت دشمن زده اند و آنها عقب نشینی کرده اند.

علیزاده با یادآوری اینکه یک روز در کوچه های شهرمان با گروه های نفاق و ضد انقلاب و یک روز در مرزهایمان می جنگیدیم بیان کرد: امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزها یمان می جنگیم در عراق سوریه و  امنیت وسعت یافته است.

غیر انقلابی بودن مسئولان دلیل برخی مشکلات کشور است

وی دلیل مشکلات در عرصه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و چالش های موجود را بی مسئولیتی مسئولان و غیر انقلابی بودن آنها اعلام کرد و افزود: اگر یک انقلابی که دین در برابر انقلاب و آرمان های انقلاب دارد مسئولیت را بر عهده گیرد این صحنه ها پیش نمی آید.

علیزاده با اشاره به اینکه کسی که چند هزار میلیارد سرمایه ظرف 3 الی 4 سال بدست می آورد به وزیر می گوید باید از خارج از کشور وارد کنیم نیاز به نهی از منکر دارد گفت: منکر یعنی قدرت خدا را ندیدن و نادیده گرفتن ملت و مدیران و فرزندان انقلابی.

شرمندگی متعلق به کسانی است که بیکاری را درست کرده اند

وی با بیان اینکه وقتی خط و قطار راه اندازی می شود آشپزخانه قطار به فلان شرکت خارجی اجاره داده می شود گفت: یکی از دلایل افزایش بیکاری استخدام آشپزهای خارجی و مواردی به مانند این است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر اینکه رهبر و نظام جمهوری اسلامی دلیل شرمندگی جوانی که با دست خالی به خانه می رود نیست تصریح کرد: شرمندگی متعلق به کسانی است که بیکاری را درست کرده اند.

علیزاده کسانی را که در وظایفشان سستی و کوتاهی می کنند را ناقابل توصیف کرد و افزود: آنها در  مدیریتشان فقط خود و اطرافیات خود را می بینند این منکر است.

وی انقلاب 57 را همان انقلاب سال  57 نامید و گفت: سال 95 دیگر انقلاب نیست عده ای می گویند  انقلاب ده سال بیست سال تا کی انقلاب معلوم است که انقلاب را بسته اند و معتقدند با تعطیل کردن انقلاب به جای خدا از کدخدا اطاعت کنیم و این همان منکر است.

علیزاده با بیان اینکه اگر قدرت خدا بخواهد دریک جایی تجلی کند می کند تصریح کرد: همه که به دنبال ابر قدرت و کدخدا هستند و از کد خدا می ترسند کدخدا نیز از یک بچه هفت و هشت ساله می ترسد و این بهترین سند حقانیت انقلاب اسلامی و بزرگترین افتخار برای ملت ما است.

وی با اشاره به اینکه عده ای می گفتند این نظام عرضه هیچ کاری ندارد خاطرنشان کرد: امروز دشمنان می گویند برویم جلوی موشک های اینها را بگیریم و برجام دومی درست کنیم امروز جرات ندارند نگاه چپ  به جمهوری اسلامی ایران کنند.

ارسال نظرات