خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان در یادواره سرداران و شهدای دهستان بام توابع اسفراين:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اعلام این مطلب در آیین یادواره سرداران و 100 شهید دهستان بام با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: شهدا مظهر قدرت، عزت و عظمت جمهوری اسلامی هستند که این عزت و عظمت و اقتدار ارمغان خون مطهر شهداست.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۴۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج : فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اعلام این مطلب در آیین یادواره سرداران و 100 شهید دهستان بام با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: شهدا مظهر قدرت، عزت و عظمت جمهوری اسلامی هستند که این عزت و عظمت و اقتدار ارمغان خون مطهر شهداست.

سردار «سید حسن مرتضوی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که با اعطای خون خود به انقلاب اسلامی ادای دین کردند، افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کماکان آرمان الهی ملت بصیر و ولایت وی یداری ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همگان باید در مسیر اعتلای اهداف نظام اسلامی اهتمام ورزند، افزود: باید چرایی و چگونگی نبود مجال تحقق برای همه آرمان های نظام واکاوی نبود و تحقق استقلال و آزادی همه جانبه تلاش کرد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با اشاره به اینکه یادواره های شهدا مجال تکریم، تجلیل و قدرشناسی از فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: باید ببینیم در مدار ناب انقلاب اسلامی در کدام جایگاه قرار گرفته ایم و قیاس کارکردها و رویکردهای نظام جزو اولویت هاست.

وی خاطر نشان کرد: ارمغان انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمند است که باید از آنان حفاظت و حراست شود و قدرشناسی از شهدا و ایثارگران در خط مقدم اولویت های حفظ دستاوردهای نظام اسلامی قرار دارد.

حجت الاسلام «دلبری» امام جمعه بام و صفی آباد هم در این مراسم گفت: شهادت یک فرصت الهی است که به برکت آن امروز نهال نوپای انقلاب اسلامی به درختی تنومند بدل شده است.

در حاشیه یادواره سرداران و 100 شهید دهستان بام، سرهنگ دوم پاسدار «مهدی الهی راد» فرمانده سپاه شهرستان اسفراین هم از تدارک بسیج و سپاه برای پاسداشت فرهنگ غنی ایثار و شهادت خبر داد و گفت: امسال هم سپاه و بسیج یادواره های محله ای، منطقه ای در رده های گوناگون مقاومت بسیج برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ما، در این آیین از سه رزمنده مدافع حرم هم تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها