خبرهای داغ:
فعال سیاسی در خراسان جنوبی گفت: امروز بهائیت ودشمنان اسلام به دنبال رواج ظلم وفساد در جوامع اسلامی بخصوص در کشور ما هستند واز طریق افکار انحرافی انجمن حجتیه به اهداف خود میرسند
کد خبر: ۸۸۲۲۷۳۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی پنج شنبه 21بهمن ماه کارگاه آموزشی آشنایی با خطرات شیعه ی انگلسی وهمچنین افکار منح انجمن حجتیه توسط بسیج مداحان شهرستان بشرویه در محل مصلی امام خمینی (ره) شهر بشرویه برگزار شد.

مزگی نژاد فعال سیاسی در خراسان جنوبی گفت: امروز بهائیت ودشمنان اسلام به دنبال رواج ظلم وفساد در جوامع اسلامی بخصوص در کشور ما هستند واز طریق افکار انحرافی انجمن حجتیه به اهداف خود میرسند.

وی گفت:اعتقادات وتفکرات انجمن حجتیه همسو با اهداف دشمن است چرا که این انجمن مخالف امر به معروف ونهی این واجب الهی که امام حسین (ع)برای احیای آن قیام کردند ودشمنان اسلام دربرابرایشان ایستادند،است ودر نهایت اهداف دشمنان اسلام به وسیله ی همین ساده لوحان اجرایی می شود.

وی علل بوجود آمدن آمدن فرق ومذاهب گوناگون را عمل نکردن مردم به دوگوهر گران بهای قرآن وعترت دانست وگفت: امروز بعضی اشخاص بجای ترویج مبانی اسلام ناب محمدی عقاید ودیدگاه های شخصی خود را که متاسفانه برخی از غرب به آنها القا می شود هستند وما باید با بصیرت تمام این افراد وگروه ها رابشناسیم .

فعال سیاسی خراسان جنوبی با اشاره به جریان صادق شیرازی وشیعه انگلیسی افزود:دشمنان اسلام در حال حاضر با استفاده از افراد ساده لوح به دنبال ترویج افکاری همچون ایجاد اختلاف ما بین شیعه وسنی از طریق اهانت به رهبران آنها هستند وهمچنین خشن نشان دادن چهره اسلام ازطریف رفتارهایی همچون قمه زنی در عزاداری امام حسین (ع)هستند ودراین زمینه پول های زیادی خرج می کنند.

مزگی نژاد در خصوص خواص نیز گفت:خواص در جامعه نقش مهمی رادارند چرا که اگر اینها اشتباه کنند افراد زیادی را از مردم را به اشتباه می کشانند ومادرطول تاریخ اسلام بوده ایم که اشتباهات ضربه های بزرگی را به اسلام وارد کرده اند.

وی درپایان بحث نفوذ پرداخت وگفت:امروز دشمن به دنبال نفوذ در لایه های مختلف است ومتاسفانه در بعضی جاها موفق شده است یکی از جاهایی که دشمن توانسته نفوذ کند آموزش وپرورش است ونتیجه ی آن حذف درس های مهمی از جمله فلسطین ودرس شهید فهمیده که نماد مقاومت واز خودگذشتگی وایثار را به دانش آموزن است.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها