خبرهای داغ:
به همت دبستان شهید احسانفر

برگزاری دومین یادواه شهید انقلاب اسلامی، اسحاق احسانفر در شاهرود

دومین یادواره شهید اسحاق احسانفر به همت واحد بسیج دانش آموزی آموزشگاه شهید احسانفر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور دانش آموزان و اولیاء آموزشگاه ابتدایی شهید احسانفر شاهرود، دومین یادواره شهید انقلاب اسحاق احسانفر در مزار شهید در گلزار شهدای شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که دانش آموزان ابتدایی شهید احسانفر به همراه مربیان و مسئولین آموزشگاه حضور داشتند، حجت الاسلام عرب زینلی مسئول سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه ما همه زندگی خود را مدیون ایثار و مجاهدت شهدا هستیم اظهار کرد: اگر این شهدا نبودند معلوم نبود ما امروز در چه وضعیتی قرار داشتیم و شاید از کشورهای اطراف خود در وضعیتی بدتری به سر می بردیم.

وی با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا گفت: این شهدا سه شاخص اخلاص،ولایت پذیری و کمک به دیگران را داشتند و همیشه فقط و فقط برای خدا کار می کردند و این سبب ماندگاری عمل آنهاست و شما دانش آموزان باید این شاخص ها را در خود پرورش دهید تا ادامه دهنده راه شهدا باشید.

در این برنامه دانش آموزان با حضور بر مزار شهید اسحاق احسانفر یاد و خاطره این شهید انقلاب شهرستان شاهرود را گرامی داشته و بر ادامه دادن مسیر شهدا تاکید کردند.

همچنین دانش آموزان بر مزار دیگر شهدای انقلاب شاهرود حاضر و با غبارروبی عطر افشانی و گلباران مزار این شهدا با آنها تجدید عهد و پیمان نمودند.

لازم به ذکراست شهید اسحاق احسانفر در بهمن 57 بر اثر اصابت تیر مستقیم ژ3 به گردن در خیابان شهدا نزدیک سینمای شاهرود شربت شهادت رانوشید و درخت انقلاب را آب یاری نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها