همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی باشکوه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در اراک آغاز شد

مراسم راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب لحظاتی قبل و با حضور پرشور مردم استان مرکزی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۴۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9:45 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز شد.

مردم انقلابی کلانشهر اراک از ساعات ابتدایی صبح امروز از خیابان‌های منتهی به میدان اصلی شهر خود را به جمع حاضرین در راهپیمایی رساندند تا ضمن گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حضور خود در صحنه‌های حراست از آرمان‌های این انقلاب را به نمایش بگذارند.

اقشار مختلف مردم با شعار همیشگی "مرگ بر آمریکا" راهی میعادگاه یوم‌الله 22 بهمن در اراک شدند و با حضور باشکوه خود بر وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه تأکید کردند.

مردم در سراسر شهرستان‌های استان مرکزی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و با شعار "مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا" انزجار خود از جنایت‌های استکبار و استعمار جهانی را به دنیا نشان دادند.

مردم ولایت‌مدار استان مرکزی در جای جای این استان در گردهمایی‌های عظیم حضور به هم رسانده‌اند تا صحنه دیگری از وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران را رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات