خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه بشرویه:

ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان بشرویه به همت قرارگاه جوادالائمه(ع)

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه گفت: به همت قرارگاه جوادالائمه وابسته به سپاه پاسداران تیم دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی به مدت 2روز در شهرستان بشرویه خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۳۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
سرگرد خباز در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی گفت: به همت قرارگاه جوادالائمه وابسته به سپاه پاسداران تیم دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی به مدت 2روز در شهرستان بشرویه خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه کردند.

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه گفت :این برنامه ازمصوبات کمیته بهداشت ودرمان قرارگاه جوادائمه وابسته به سپاه است که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان وهمچنین بسیج جامعه پزشکی اردوهای جهادی دندانپزشکی برای اولین بار به بشرویه اعزام وبه مدت دوروز متوالی به ارائه خدمات پرداختندوانشاء الله به دنبال آن هستیم که این خدمات در طول سال ادامه داشته باشد تا افراد بیشتری از این خدمات بهره مندشوند.

وی درادامه افزود: این اکیپ متشکل از 6پزشک و10نفر دانشجوی سال آخر دندانپزشکی حضور دارند ودر این 2روز بالغ بر 600نفر به صورت رایگان از خدمات درمانی وبهداشتی بهره مند شدند.

خبازی همچنین از استقرار یک روزه اکیپ مشاوره در مسجد حجت خبرداد وگفت: علا وه بر اکیپ داندانپزشکی مشاوره وروانشناسی با استفاده از متخصصین به مردم ارائه خدمات نمودند.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها