خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

حضور مردم در صحنه های خطبر توطئه دشمنان را خنثی کرده است

فرمانده سپاه مراغه در نشست فرهنگی نقش انقلاب در منطقه در جمع امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به لزوم وجود وحدت بین آحاد مردم و مسئولان گفت: حضور گسترده مردم در صحنه های خطیر جامعه با اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری خنثی کننده توطئه های دشمنان و عامل پیروزی است.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۳۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی روز پنجشنبه افزود: شکست دشمن در اجرای توطئه ها و فتنه های بزرگ از جمله فتنه 88 به علت اعتقاد و باور راسخ مردم به انقلاب، نظام اسلامی و رهبری بود.

وی ادامه داد: تحریم های کمرشکن و تهدیدات مستمر دشمنان از جمله آمریکا علیه کشورمان که برای ایجاد یاس در بین مردم و تضعیف نظام اسلامی بود؛ با تدابیر رهبر انقلاب تبدیل به اوج افتخارات کشورمان شده است.

سامی بیان کرد: پیشرفت های چشمگیر در زمینه های دفاعی، فنآوری های نوین پزشکی، سلول های بنیادین، فناوری هسته ای و علوم هوا و فضا؛ کشورمان را به یکی از قدرت های برتر دنیا در زمینه های علمی و دفاعی کرده است.

وی با اشاره به صدور گفتمان انقلاب اسلامی در سال های اخیر به کشورهای دنیا و منطقه اظهار داشت: با وجود راه اندازی جنگ های نیابتی و تشکیل گروه های تروریستی در منطقه برای تضعیف جبهه و فرهنگ مقاومت، فرهنگ انقلابی به ملت های بیدار جهان صادر شده است.

سامی افزود: وجود گفتمان و فرهنگ انقلابی در بین ملت های منطقه اجازه حضور و قدرت نمایی به استکبار و مزدوران منطقه ای آن را نخواهد داد.

وی ادامه داد: تهدیدهای پوچ و توخالی رئیس جمهور جدید آمریکا توهمی بیش نبوده و خیالی بودن و توهم بودن این سخنان و ادعاها در تحولات اخیر منطقه از جمله در عراق، سوریه و یمن بر جهانیان به اثبات رسیده است.

فرمانده سپاه مراغه اضافه کرد: ماهیت پشت پرده و اصلی دولت جدید آمریکا علیه کشورمان در موضع گیری ها و سخنان اخیر ترامپ به وضوح دیده می شود و این تهدیدها در برابر گفتمان انقلاب و اقتدار نظام اسلامی سرابی بیش نیست.

وی اطاعت از رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه پیشگیری از اسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه موثر دانست و گفت: بر اساس این منویاتٰ هوشیاری در برابر تاثیرات مخرب برنامه های ضد فرهنگی رسانه ها و شبکه های ماهواره ای ضروری است.

سامی افزود: استفاده از کالاهای ایارنی، حمایت مسئولان از تولیدات داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد و تدبیر موثر رهبری، بهترین راهکار برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه اسلامی مان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها