خبرهای داغ:
فرماندار درمیان گفت: افتتاحیه های بسیار خوبی در دهه فجر داشته ایم و کارخانه سیمان باقران همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۲۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد بشیری زاده پنجشنبه 21 بهمن ماه در مراسم یادبود شهدای روحانی شهرستان «درمیان»  که با حضور اقشار مختلف شیعه و سنی این شهرستان برگزار شد، گفت: ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی ارتباط بسیار خوبی با مسئولین دارند که جای تشکر دارد.

وی افزود: افتتاحیه های بسیار خوبی در دهه فجر داشته ایم و کارخانه سیمان باقران بعد از چند سال تعطیلی توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: با هزاران مشکل، مردم ولایی و متدین هستند و همیشه در صحنه هستند.

 

"حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حسینی" نیز افزود: اولویت اول مردم مشکل آب است و در آبرسانی شرمنده مردم هستیم.

امام جمعه درمیان با بیان اینکه شهرستان درمیان به دارالتقریب معروف است، گفت: در راهپیمایی 22 بهمن حضور پر رنگی خواهیم داشت و جواب محکمی به این آقای تازه به دوران رسیده آمریکا خواهیم داد.

 

"مولوی سید احمد عبدالهی" نیز در این مراسم اظهار داشت: شاهد افتتاح پروژه های مختلفی در دهه فجر بودیم که برای مردم صورت گرفته است.

وی افزود: مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی می کنند تا جواب رئیس جمهور تازه به دوران رسیده را بدهند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه هستند و با صفوف فشرده از انقلابشان دفاع می کنند، گفت: مشکل اصلی در شهرستان درمیان، بیکاری است که احتیاج است در این زمینه از طرف دولت و آستان قدس رضوی حمایت هایی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: مشکل مصلی شهر اسدیه نیز حل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها