استاد حوزه و دانشگاه در آئین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد صاحب الزمان (ع) مشکین دشت گفت: انقلاب اسلامی دستاورد ارزشی مردم ایران است و در جنگ نرم استکبار این حوزه ارزشی را مورد هدف قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۲۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاریبسیج از کرج، حجت الاسلام محمدزاده، استاد حوزه و دانشگاه در آئین جشن پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی در  مسجد صاحب الزمان (ع) مشکین دشت که با همت پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدیه ای و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت سکینه برگزار شد، گفت: جنگ امروز، جنگ نرم است که با هجمه های استکبار به ملت ما تحمیل شده است.


انقلاب اسلامی دستاورد ارزشی مردم ایران/ جنگ نرم ارزش ها را هدف گرفته است

 

به گفته حجت الاسلام محمدزاده، امروز حوزه جنگ نرم در سه ضلع بینش ها، ارزش ها و تغییر رسوم و سنت ها وارد شده است و در این نبرد باید هوشیارانه و آگاهانه حرکت کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان شد: مقام معظم رهبری بارها و بارها نسبت به اهمیت فرهنگ در قالب تهاجم فرهنگی، شبیح خون فرهنگی و ... هشدار داده اند، از این رو باید در حوزه جنگ نرم بیش از پیش هوشیار بود.

 

وی با بیان این مهم که یکی از ارزش ها همین انقلاب اسلامی است که دستاوردهای آن را فراتر از مرزهای انقلاب شاهد هستیم به اهمیت حفظ انقلاب اسلامی تاکید کرد.


این استاد دانشگاه تصریح کرد: هجوم شبکه های مختلف رسانه ای ایجاب می کند در امر آگاه سازی نوجوانان و جوانان بسیار بیشتر از قبل تلاش کنیم چرا که در جنگ نرم این ارزش ها و بینش ها هستند که در معرض خطر قرار دارند.

 

حجت الاسلام محمد زاده در این آئین عنوان کرد: در ایالات متحده آمریکا ۱۶ مرکز استراتژیک وجود دارد یعنی کسانی که سیاست امریکا را طراحی و پی ریزی می کنند و این امر نشان می دهد که آنان ادامه دهنده سیاست های استکباری خود هستند.

 

منبع: شبستان
ارسال نظرات