مسئول حوزه علمیه ساوه مطرح کرد

انقلاب ایران امروز الگویی برای ملت‌های آرمان‌خواه

مسئول حوزه علمیه ساوه گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز الگویی برای ملت‌هایی است که در راه آرمان‌خواهی خود گرفتار نیرنگ شیطان‌صفتان شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۰۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام سبزی مسئول حوزه علمیه شهرستان ساوه در سلسله نشست‌های بصیرتی «یاران انقلاب» که به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهدای پرندک و زاویه برگزار شد با اشاره به اینکه بهمن، ماه انقلاب ایران اسلامی است، گفت: در این ایام ملت غیور ایران لبیک‌گویان ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را با گوش جان شنیدند و با تجدید بیعتی عظیم با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، باشکوه‌ترین جلوه‌های انقلاب را در رخ جهانیان نمایان خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بهمن، ماه خودباوری و خودآگاهی بزرگ‌مردان الهی است، گفت: یکی از ویژگی‌های این مردان الهی این است که والاترین هنرشان، هنر شهادت و در صحنه ماندن است؛ هنر شناخت، خودآگاهی، با رهبر ماندن و درخط ولایت ماندن است.

مسئول حوزه علمیه شهرستان ساوه تصریح کرد: انقلاب ما امروز الگویی برای ملت‌هایی است که در راه آرمان‌خواهی خود گرفتار نیرنگ شیطان‌صفتان قرن اخیر شده‌اند؛ و امروز چشمان حسرت‌بار خود را به مجاهدان انقلاب اسلامی ایران خصوصاً رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دوخته‌اند.

حجت‌الاسلام سبزی با اشاره به حضور همیشگی پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی، هرساله در 22 بهمن لبیک‌گویان، خود را سرباز ولایت‌فقیه می‌دانند و امروز دشمنانی که هرساله با نقابی جدید و با فریبی زیبنده از سال قبل به میدان قدم می‌گذارند تا شاید با نیرنگ‌هایی که در افکار پلیدشان دارند پایی را بلغزانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار